Alla inlägg under maj 2009

Av anette wallin - 31 maj 2009 19:18

så där! nu är bilden på altanen tagen... brunt eller vitt? rösta!

Av anette wallin - 31 maj 2009 19:16

en sval plats i skuggan och perfekt att ha för hundarna...

har dom tur så byggs den ut ännu mer innåt skogen... isf finns plats för en pool så tuwa slipper bada i vatten backen......

Av anette wallin - 31 maj 2009 19:15

även marsvinen gillar att känna gräset under sina tassar....

Av anette wallin - 31 maj 2009 19:13

en underbar dag! så vattenspridaren fick komma fram i väntan på att poolen fylls upp! junior skuttar och njuter...

Av anette wallin - 31 maj 2009 18:20

men dra åt skogen!!!!

jag är så mätt så det känns som om huvudet håller på att spricka!

hela kroppen har fallit i ngn form av förlamning.... det känns som om den håller på att spricka och grillad entrecote, lök,majs,tomater,paprika,champinjoner,halloumi ost toppat med potatisgratäng står mej upp i halsen...... hoppas det är ok om man tar tårtan i morgon.......


annars har jag bara softat hela dagen, med undantag av lite rotförflyttning,bad av hund och annat småkrafs....


sambo har jobbat mellan 7-15 sedan satte han o junior upp poolen medan ungdomarna gick och handlade...


i kväll kan det hända att det blir en film på dvd eller tv.... man blir liksom slö när man slöar......


i morgon börjar en ny vecka och det är nu inte långt till juni.... sommar! (som om det inte känns!)

men också en månad som är proppad av olika aktiviteter..... för alla i familjen!


hoppas det underbara vädret håller i sej i fortsättningen!


                                                  
                                   tingeling!

Av anette wallin - 31 maj 2009 17:53

japp då var söndagen här!

tillika MORSDAG!

själv firade jag mor i går. vi åkte upp till stugan efter sambo slutat jobba, vi lånade en av budbilarna så vi kunde ta med en överbliven dubbelsäng därifrån, perfekt att ha i gästrummet!


vi fick i alla fall en super god grill middag jordgubbar o grädde samt en irish coffee till efterrätt! smarrigt värre.....

relativt tidig kväll man är ju inte purung längre och 3 timmars sömn ÄR inte tillräckligt.....


men som sagt, i dag är det söndag och alldeles underbart väder!

jag har blivit ompysslad hela dagen både av mej själv och av familjen!

jag gav mej själv en bukplastik i morsdags present!

skall se/höra mej omkring bland vänner o bekanta som har erfarenhet av ämnet så får jag se om jag kommer att använda presenten......

av tonåringarna fick jag en äppelpaj dom bakat i går i hemlighet!

och av junior o sambo en tårta och eb spännande(tror jag) bok....


och nu sitter jag på altanen i en vilostol och tittar när sambo grillar grillspetten som barnen handlat och gjort i ordning.........


Av anette wallin - 31 maj 2009 17:49

Alla saker  jag satt ut  på bloggen nu sista dagarna är som sagt tillsalu!

här skall rensas som satan!

ju snabbare jag får sakerna såld desto snabbare får jag mitt önskade  (älskade)hundrum!


Lägg ett bud på det som inte har nämt pris!


paket pris vid köp av mer än en sak kan ordnas!


i kväll åker dom  nog ut på blocket!

Av anette wallin - 29 maj 2009 20:38

grabben grus ser nöjd ut att kollegan dykt ner på party...

Skapa flashcards