Alla inlägg den 3 oktober 2011

Av anette wallin - 3 oktober 2011 09:07

japp då var det ny vecka ny månad och nya möjligheter!

 som vanligt var det fullt ös i helgen,Lördagen tog jag en skogs prommis med hundarna, hämtade paket med ljus och kokade kaffe, saft och sockerkaka och tog med mej Junior, grannens unge och sambo ner till skolan för en liten rundpingis turnering! ha ha ha!!!! jo det är sant! i bland undrar man ju....

MEN jag vann ena finalen MEDANS jag pratade i telefon så jag är inte helt ute runt pingisbordet tydligen! ska nog prova fler sporter jag inte vet om jag kan.....Brottning kanske...????(med nån super snygg karl!)

något jag VET att jag är bra på däremot är efterfest! jag är kanske distriktsmästare faktiskt!...

så efter en underbar middag hos Pillan o A drog vi vidare till Mittis för en si så där 30 min besök, därefter mingel på berget hela natten! jo, så kan det bli....


Söndagen var väl inte kanske den piggaste för min del,men! DET vinner i alla fall sambo som inte hade klivit ur sängen då jag åkte till mamsen på  söndags middag vid 17....  han hade trots allt flyttat sej till soffan när vi kom hem kl 20.... herrejösses vad den mannen kan sova! det kanske va pingisen som tog musten ur honom....? han börjar väl inte bli gammal???+


i dag har jag tagit en sedvanlig skogs promenad, jag var troligast inte ensam i skogen i dag, hundarna höll sej intill mej hela tiden, öronen spetsade och tittade/lyssnade hela tiden in i skogen..... undrar just vad det var för djur där...


denna vecka har jag inget borta jobb, men jag ska på utställning i Sundsvall till helgen, det känns som på hemma plan fast jag tänker ändå sova över hos Uccapucka,ska fixa med  söndagens vinthundsutställning på lördag kväll så det kan vara lika bra att stanna, få se om jag åker på fredag kväll eller direkt på lördag morgon, tror att det började först kl.10


nä en låååång dusch kanske? frullen är avklarad, tyvärr har ju helgens fuskande i nettanssuperduperdiet gett resultat...... fast, det är inte ens ett kg så jag skyller på att  det är en fis! ny vecka nya tag! ska ta en kaffe till sen dusch! tingeling!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards