Direktlänk till inlägg 5 oktober 2011

onsdag....

Av anette wallin - 5 oktober 2011 09:37

morgon promenad avklarad, det är HÄRLIGT i skogen nu!

till frukost vart det LAX,ÄGG,KESO,PAPRIKA,2 koppar KAFFE!

jag vet.... inte den bästa kombinationen men jag börjar ärligt bli less på bacon..... så när det låg en laxfilé från gårdagens middag kvar och tittade på mej.... ja då bidde det det, antagligen för sista gången....

-6kg är det i alla fall i dag, tack vare nettanssuperduperdiet!

i dag har jag båda "barnen " hemma dvs sambo och junior, sambo sover fortfarande (tror han gick och la sej i söndags morse)

junior tog en huvudvärkstablett i morse vilade lite medans jag var ute med hundarna,sedan åt vi frukost tillsammans och nu softar han på soffan, värken verkar försvunnit. SKÖNT!

jag skall jobba mellan 13-20 i kväll det är fullbokat vilket känns helt ok! det bästa tänkbara faktiskt!

Jag ska ta och börja packa in sponsor grejorna i bilen det är ju utställning i helgen.....

Doris sista innan hon förhoppningsvis paras i jan/feb  ni får hjälpa mej att hålla tummarna att det går vägen! jag läääängtar efter små söta valpar i min källare!!!


i går var det "kort dag"   jag jobbade mellan 10-16 sedan promenerade jag hem ,käkade och åkte till Ica och inhandlade lite hallon, vindruvor och annat smaskens! även ett paket från Ellos..... hur tänkte jag när jag beställde det????

jag fick även ett paket från Figleaves ......(underkläder) jag vet inte .. men jag har en konstig kroppsuppfattning, ha ha ha  hoppas dom har samma men i mindre storlek bara....

som plåster på såren gick jag lös på internetshopping och vips hade jag beställt 3st desiqual klänningar!!! och lite annat smått o gott.... hoppsan kärstin kan man ju säga när fakturan kommer!


jag trivs förbannat bra i mitt "nya" kök i alla fall! vill sitta här heeeeela tiden!

det gjorde jag i går kväll, jag fick "tillslut" besök av Jonasson, hon skickade ett sms vid 17.45 och skrev:- NU är jag på G!!!

jag svarade direkt:- OK kommer du hit?

efter exakt en timme får jag svar:-OJ! jag somna visst!

alltså, jag skrattade så jag kissade på mej nästan!!!! jag såg framför mej hur bra hon skulle passa in i det där narkolepsi gänget vi såg på TV en gång!

dom hade en förening, alla med samma sjukdom och när dom hade årsmöte var dom tvugna att ha 3!!!???!!! sekreterare!! (ifall ngn somnade och missade nåt!)

ha ha ha! heja Jonasson!!!! hon fick 2 koppar kaffe (koffein) och en rejäl sockerbomb (chokladpudding,grädde,nutella och hallon....JO! det ingår i min diet!)  hon var vaken hela tiden! hi hi hi ha ha ha ha!


nej! det här går inte! jag måste fixa frillan mm..... ta och skriv en rad i gästboken efter du tittat på min hemsida vettja! www.borgsjodalenskennel.dinstudio.se ha en underbar dag! tingeling!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette wallin - 25 oktober 2011 18:09

morgonprommis och världens goaste kaffe! (jo jag fick en ny sändning kaffe till min maskin) I bland är jag precis världens bästa på att steka ägg också! som i morse, då var jag det! Kommer ner på salongen har ett litet tele möte med Tess sedan in...

Av anette wallin - 24 oktober 2011 09:55

morgon prommis, CHECK!!!  bävar inför vintern då jag blir så begränsad i skogsterrängen pga all snö.... jag älskar att vara i skogen och hundarna leker och har det skönt när dom får vara lösa, tur vintern ger annat att se fram mot...   Denna veck...

Av anette wallin - 23 oktober 2011 12:52

i går tog jag en 2 timmars prommenad med Lenin det va skönt! Efter det inväntade jag snabba snickarn som hade varit upp till stugan i Vemdalen för att kolla in vart friggan ska stå. han fick ritningar o en kaffe sedan vart det duschen o piffning ...

Av anette wallin - 21 oktober 2011 20:48

veckan lider mot sitt slut.... traditionell fredag med lövbiff,smoothie(ett nyttigare alt till milkshake;0) och popcorn... idol och en fredags rök med Ucca! (fast hon kunde inte komma....;0)   Jag köpte en stuga i dag! en frigga som ska fungera...

Av anette wallin - 17 oktober 2011 09:48

ny vecka..... nya möjligheter! Helgen har vi spenderat i vemdalen, super nice väder och mkt trevligt folk! 2x Huskey (resturang) men vi åt bara ena dagen. Jag o Junior åkte upp på en gång jag slutade på fredagen.Sambo kom senare med lillebror o...

Ovido - Quiz & Flashcards