Alla inlägg den 6 oktober 2011

Av anette wallin - 6 oktober 2011 08:34

i morse rastarde jag bara hundarna, det gäller att spara all energi till helgens utställningar, jag har en plan.... måste testa den.

I går fick jag en sååååå fin klänning med posten! jag kunde dessutom ha den! skulle jätte gärna ha den i helgen på utställningen för den passar så bra till hunden!???!!!! MEN tuttklyftan kan verka anstötande ha ha ha  dessutom kanske jag blir förkyld...

jag får försöka hitta ngt annat i min garderob, vit kavaj kanske??

vi får se, jag packar inte förrän i kväll..

jag klippte klr i morse efter prommisen så det är bad o trimning kvar! trim består i att svepa ett varv över svansen med effilersaxen, thats it! hur enkelt kan det va att ha hund?????

jag har redan tagit fram påslakan o handduk så packningen går fort! pyamasparty hos uccapucka på lördag kväll! jag Doris o Ucca! kräver inga större klädombyten.

nej! en dusch på det här nu så är det jobb 10-16 som väntar! tingeling!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards