Alla inlägg den 24 oktober 2011

Av anette wallin - 24 oktober 2011 09:55

morgon prommis, CHECK!!!  bävar inför vintern då jag blir så begränsad i skogsterrängen pga all snö.... jag älskar att vara i skogen och hundarna leker och har det skönt när dom får vara lösa, tur vintern ger annat att se fram mot...


Denna vecka har en hel del skoj att erbjuda!

Jobb på salongen Måndag o Tisdag. Onsdag morgon tar vi bilen till Sundsvall och tåget därifrån för ett par dagar i huvudstaden! Junior hade önskat sej Batman Live på globen och då får han ju det såklart!  Son modell större kommer med hoppas vi.

vi är åter på Torsdag då jag lovat gå på ljusparty hos ebbalott sedan hem packa om för en weekend i ???? antar Jämtland iaf... Det är den årliga "FRISSATRÄFFEN" pinglorna ni vet...... Ljungberg kommer hit redan torsdag kväll, det påminner mej om att jag borde städa i gästrummet redan nu då eftersom jag är borta sen.... hmm ok! Tingeling!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards