Direktlänk till inlägg 25 oktober 2011

tisdag...

Av anette wallin - 25 oktober 2011 18:09

morgonprommis och världens goaste kaffe! (jo jag fick en ny sändning kaffe till min maskin)

I bland är jag precis världens bästa på att steka ägg också! som i morse, då var jag det!

Kommer ner på salongen har ett litet tele möte med Tess sedan inser jag att våran Elev inte tänker komma i dag! och jag som räknat med henne! aj aj aj det vart bråttom minsann men jag han!

Skickade med en bunt PAUL PET produkter till  TREND MÄSSAN i Ljusdal, få se om ngn är intresserad av att vårda sina husdjur där...

Lunch med PM säljaren och sedan full fart till kl 16, på med klacke skorna och upp för backen! HUR kan man vara så korkad att man tar högklackat till jobbet???? att stå i high heels hela dagen det är inga problem, men att GÅ ner för och uppför med dessa saker på fötteran är väl ändå onödigt???  JA det är det.... men jag tycte nog att dom passade bra till byxorna eller nåt för på fötterna satt dom iaf!


Kyckling filé, ungsgrillade grönsaker (JO jag börjar bli dööööle på det) till middag, det är en jäkla tur att inte glassbilen säljer Ben and jerry för då hade jag mött upp bilen i backen! han hade inte hunnit upp o vända ens... jag hade hoppat på i farten och slitit upp dörren!!!! MEN dom har inte den glassen, tur för dom!


i går hade jag en märklig hemgång, jag tror fanimej att jag såg en skitfull unge på byn! alldeles ensam med bara en tskirt på sej.... pratandes med sej själv.... jag han aldrig reagera riktigt förrän han försvunnit bakom husknuten men ju mer jag funderade på det desto mer övertygad blir jag, han va fanimej berusad kl 20.45 på en måndag kväll!

man undrar hur han mår...... vem det nu va.


hade tänkt mej ner på gymmet i dag men sambo ska på möte.

jag har då 4 val... ta med junior, gå ändå (junior kan vara ensam en stund),ta en promenad i kväll när mötet är slut ELLER lägga mej på soffan.... just nu med magen proppfull av kyckling vet jag iaf vad jag skulle välja.... vi får se.


Skulle ju behöva packa ner lite saker i en väska med... jag har ju en date i morgon.... med BATMAN! i Globen!

inte illa! undrar just VAD han skulle vilja ha mej i......?

Snabba snickaren har vatit i Vemmis hela dagen, men nu har jag en alldeles egen grund! så nu kan friggan komma!!! komsi komsi komsi!!! Jag behöver en vit våningsäng! Om du har en på lut!  see ya!    tingeling!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette wallin - 24 oktober 2011 09:55

morgon prommis, CHECK!!!  bävar inför vintern då jag blir så begränsad i skogsterrängen pga all snö.... jag älskar att vara i skogen och hundarna leker och har det skönt när dom får vara lösa, tur vintern ger annat att se fram mot...   Denna veck...

Av anette wallin - 23 oktober 2011 12:52

i går tog jag en 2 timmars prommenad med Lenin det va skönt! Efter det inväntade jag snabba snickarn som hade varit upp till stugan i Vemdalen för att kolla in vart friggan ska stå. han fick ritningar o en kaffe sedan vart det duschen o piffning ...

Av anette wallin - 21 oktober 2011 20:48

veckan lider mot sitt slut.... traditionell fredag med lövbiff,smoothie(ett nyttigare alt till milkshake;0) och popcorn... idol och en fredags rök med Ucca! (fast hon kunde inte komma....;0)   Jag köpte en stuga i dag! en frigga som ska fungera...

Av anette wallin - 17 oktober 2011 09:48

ny vecka..... nya möjligheter! Helgen har vi spenderat i vemdalen, super nice väder och mkt trevligt folk! 2x Huskey (resturang) men vi åt bara ena dagen. Jag o Junior åkte upp på en gång jag slutade på fredagen.Sambo kom senare med lillebror o...

Av anette wallin - 11 oktober 2011 17:56

Japp då va den helgen som bortblåst! det går fort när man har kul! Fredag efter middag och bad av hund drog jag till Sundsvall och Uccapucka! Hon hade dukat upp med en massa godsaker i v-rummet och Doris som fick en egen soffa på golvet och vi sl...

Skapa flashcards