Alla inlägg den 11 februari 2009

Av anette wallin - 11 februari 2009 23:33

jaha då var man smittad då... jag som hållt mej så länge!

men men man måste väl.....


helt ok på jobbet i dag sista timmen kom grabbarna grus med tårta! fyller ju fortfarande 40.... ni vet.

det surrades hundar och spånades företag...


skjutsade hem dom och sedan vart det telefon mötet med carina..


sedan har jag suttit med lap toppen i knät resten av kvällen...

det blir varm o skööööönt....

brr nu måste jag ut med hundarna, huwwa ligen va kallt!

det är ju inte så tokigt med marsvin ändå..... dom kissar ju i buren....

hungrig är jag med, kanske skulle ha ätit middag i dag....

det vart ju en tårtbit istället... men nu är jag hungrig istället för vid middags tid....

ja ja orkar ändå inte fixa nåt går o lägger mej istället gonatt!

Av anette wallin - 11 februari 2009 09:27

-25 grader..... men solen skiner så vafan! man håller sej inne bara!

en kortis med jyckarna sedan har jag ätit ägg,yoghurt med banan och läst tidingarna....


Har mailat alla tidningar runtomkring och tiggt annons sponsring till utställningen.... fick Tji från ST direkt....


har ingen koll alls hur det ser ut på jobbet i dag... hoppas, hoppas det är mkt kunder.

det var allmänt lugnt på de salonger jag var på i GTBRG också så det är väl bara så här det är....


sitter och väntar på ett vi skall ha ett telefonmöte, my stage partner and i...

lite att planera inför nästa helgs kurs i stockholm.

det är väl tur att det finns mail och telefoner när jag bor här och hon bor där....(växjö)


dockan är uppblåst och nålarna intryckt!  ha ha ha!


 nä, Lindström det är ett helt vanligt frisyr dock huvud.....

men jag kan lova att det höjs på ögonbrynen när slynan passerar röntgen kameran i säkerhets kontrollerna på flygplatserna!

framför allt utomlands...

man har X antal gånger blivit tagen åt sidan och ombeds att öppna väskan...

jag brukar skoja till det och säga:

-I'ts my husband! he! he! he! 

kan ju då också meddela att det är inte alla som har samma sjuka humor som jag....... well, well, boring månsar! ha lite kul på jobbet vettja!


ÅÅH! vilken flash back! dom spelar Jumper på radion!!!!! solen stiger upp även i dag! vilken kanon låt! får rysningar.... Yeah! det ska jag ha i dag! EN BRA DAG, I DAG!!!!!    ta en Du också!  kram!



Ovido - Quiz & Flashcards