Alla inlägg den 25 augusti 2009

Av anette wallin - 25 augusti 2009 22:26

oj oj vilken fullspäckad dag!

efter jobbet bar det av hemmåt, plockar donar och dammsuger, slänger in en äppelpaj i ugnen och kokar kaffe.

Annypanny kommer som på beställning precis när jag tar ut pajen ur ugnen.

vi börjar fika och surra och kommer i gång med Paul mitchell snacket på nolltid sedan är det matning av info och om hon kommer i håg en fjärdedel av allt jag packade på henne gör hon det jädrans bra!

vid 17 åkte vi ner till min salong och hon fick känna på färgen.(och jag vart snygg....)

medan färgen applicerades hade jag en muntlig genomgång på alla produkter sedan när det var verkningstid så klämde och kände  och luktade hon på produkterna.... snacka om effektivitet!  (vi är ju tjejer....)


när det kändes som om det måste få tid att sjunka in åkte vi åt varsitt håll, vi får träffas "privat" en annan gång.


väl hemma igen så tar jag tag i målandet igen..... blir nog bra när det är klart.

har ju i morgon på mej att måla lite till, sedan kanske man hinner några penseldrag innan release festen på torsdag och sist men inte minst om jag har en jädrans tur kanske jag kan tapetsera på söndag....(eftersom jag är i sthlm fre-lör kväll) kanske....hoppas.....


nä undra om man skall chocka kroppen och hoppa i säng?... ja  jag måste ju ut med hundarna först..... och man kanske skulle haft nåt i magen... undra  just om det inte vore en bra ide att helt enkelt sätta en lag på att äta lunch och middag..... varje dag! då slapp jag vara så här hungrig när jag väl sätter mej ner och tar det lugnt.... det hinner ikapp liksom... inte bra inte bra.... tingeling!

Av anette wallin - 25 augusti 2009 08:33

I dag kommer annypanny!!! som jag längtat!

Hon skall ju börja som säljare för Paul mitchell och vi kommer alltså att jobba ihop en del!!! det skall bli så kul! och jag tror att det kommer att bli sååå bra!!!!

hon kommer i dag och vi ska hård plugga och tok praktisera paul mitchell produkter heeela eftermiddagen o kvällen!!!

det ska bli sååå kul och har vi tur hinner vi med lite privat snack också! det händer ju mycket i våra liv just nu..... annypanny är bra att ha...! pöss på dej bruden!


annars rullar det väl på... att säga som vanligt är att överdriva med råge .. ingenting är som vanligt, det är sanningen, men det betyder inte alltid att det är sämre.... bara ibland.


stora förändringar stora beslut..... men än är jag inte slut!  tingeling!

Ovido - Quiz & Flashcards