Direktlänk till inlägg 30 april 2010

fredag...

Av anette wallin - 30 april 2010 08:34

grått grått grått....

men så var det i går morse med men det ordnade upp sej.....

i dag jobbar jag kortdag! tar nog en fika med junior innan jag åker hem.

i morse hade man kunnat bli serverad död saluki....

doris klev upp (från soffan) när vi vaknade precis som vanligt jag går då direkt och öppnar ytterdörren så hon får morgon pinka denna rutin har vi haft länge...

men i ag förstår ni, i dag vänder hon och hoppar upp i soffan igen jag tänker bara att hon var mer trött än kissnödig men tänker att jag öppnar  dörren ändå när jag passerar rummet med soffan och inser att hon sitter och morgon kissar I DEN!!!!

AAAAAAAAAAAAAAAAARG!!!

hon åker ut med huvudet först och jag st'ller mej och städar soffa....tyvärr är den för stor att köra i maskin.....

tur att jag köpt en superduper ångmaskin på tvshop! ha ha ha


vi hade tänkt åka till stugan i dag,men det var länge sedan vi var hemma en helg så vi stannar kvar, har ju middagsklubb på söndag med...


få se vad helgen erbjuder, skulle ha badat tuwa men ska det va skit väder orkar jag inte.... får väl städa upp inne istället...


ska väl anmäla till ett par utställningar till kanske till ebbalott o kenta en sväng på lördag.... vi får se!


lillebror har spelat på Viper room i Los Angeles det är coolt och det gick bra... lite avis är jag allt... och nu ligger dom och drönar med en bira vid poolen   stackars.......... NOT!  saknar honom länge sedan vi sågs kommer väl hem snart


ni får ha en bra dag allihopa!                            Tingeling!

 
 
pillan

pillan

2 maj 2010 05:58

Hörde att det vankas Italiensk afton i toppstugan ikväll! Forza Italia:) Mitt tips till fördrink är isf röd Lambrusco och till det crostinins med stark chili tapenade, så god kombination! Kram Pillan

http://hemmahospillan.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette wallin - 25 oktober 2011 18:09

morgonprommis och världens goaste kaffe! (jo jag fick en ny sändning kaffe till min maskin) I bland är jag precis världens bästa på att steka ägg också! som i morse, då var jag det! Kommer ner på salongen har ett litet tele möte med Tess sedan in...

Av anette wallin - 24 oktober 2011 09:55

morgon prommis, CHECK!!!  bävar inför vintern då jag blir så begränsad i skogsterrängen pga all snö.... jag älskar att vara i skogen och hundarna leker och har det skönt när dom får vara lösa, tur vintern ger annat att se fram mot...   Denna veck...

Av anette wallin - 23 oktober 2011 12:52

i går tog jag en 2 timmars prommenad med Lenin det va skönt! Efter det inväntade jag snabba snickarn som hade varit upp till stugan i Vemdalen för att kolla in vart friggan ska stå. han fick ritningar o en kaffe sedan vart det duschen o piffning ...

Av anette wallin - 21 oktober 2011 20:48

veckan lider mot sitt slut.... traditionell fredag med lövbiff,smoothie(ett nyttigare alt till milkshake;0) och popcorn... idol och en fredags rök med Ucca! (fast hon kunde inte komma....;0)   Jag köpte en stuga i dag! en frigga som ska fungera...

Av anette wallin - 17 oktober 2011 09:48

ny vecka..... nya möjligheter! Helgen har vi spenderat i vemdalen, super nice väder och mkt trevligt folk! 2x Huskey (resturang) men vi åt bara ena dagen. Jag o Junior åkte upp på en gång jag slutade på fredagen.Sambo kom senare med lillebror o...

Ovido - Quiz & Flashcards