Alla inlägg den 27 oktober 2010

Av anette wallin - 27 oktober 2010 21:31

tidig morgon.... måste hinna till stan en snabbis innan jag börjar jobba kl13.

lite små fix på salongen hänger upp några av mammas  hemma gjorda smycken (bla ett som Sarah Down Finer köpt)

ena grabben grus liftar, mamma kör jag åker......

vi hinner med en fika på Waynes innan vi åker hemmåt igen, jag har ju kund kl 13.....

full bokat hela dagen jobbar till 20 det är kvalite det!

vädret däremot känns fördjävla tråkigt....men det skiter jag i, jag har sol hela tiden....(innombords)

nu sitter vi här i soffan jag o sambo, med en varsin dator i knät slö lyssnar på tv'n det handlar om malmö och laser mannen... ja det finns dom som har det fördjävligt helt enkelt....

undrar just om man skulle ta å stänga av och hångla istället moahahahaaaaaaaaa!!!                          tingeling!

Ovido - Quiz & Flashcards