Alla inlägg den 25 maj 2010

Av anette wallin - 25 maj 2010 22:13

MÄTT!!!!!!

Fislisa kom på besök, vi åt götta! mammas hetaräkor i tacotubes!!!!! och en riktigt sliskigt,knaprigt,asgod kanel/äppel paj........yum yum jag skulle ju äta proteiner för läkningen och minimalt av kolhydrater för att det var vätske/fett bindande.... och då har jag väl tänkt rätt??? räkor=proteiner   grädden o ostsalsan hör väl också till den dieten taco tubes är ju ändå inte såååååå farligt???.......hmmm.

och äpplen måste ju va bra?....eh???.... och detdärandrasomvarpåärsäkertbarabra ÄGG =protein och SMÖR= Nyttigt har jag hört.... ochrestensomsagtärvälbaraliteannattjafssomintebehö
verräknas.........?????

kommer nog att läka i hop ändå.... gullePillan hade ju vaniljhjärtan med i dag också... SÄKERT bakat på ÄGG o SMÖR det med.... det säger fettdoktorn i njurunda är JÄTTE BRA!!!


annars har jag haft en full men lugn dag på jobbet me like!!!!

det har slagit runt lite i hundskallen på Wallin.... jag känner att jag börjar tycka det är allt för kul!!!! en härlig känsla men ack så farlig......KAN bli DYRT!!!!!....

ja ja man ska ha kul så länge man lever, det går så fort ändå.....


i morgon ska jag ta och anmäla mej o DORIS till 2 dagar i norge! vi skall få sällskap av en Varghiund och hans Matte.... intressant... man lär ju packa med förstånd om vi alla ska få plats i bilen... ha ha ha.... och inte minst på HOTELL RUMMET!!!! den som lever får se!..... sova! japp!            Tingeling!

Ovido - Quiz & Flashcards