Alla inlägg den 15 juni 2010

Av anette wallin - 15 juni 2010 08:24

VÄLKOMMEN TILL VÄRLDEN MILLER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Annys lilla kille har äntligen kommit! nästan 4 kg  och skapligt lång! äntligen en kille i laget!!!! grattis vännen och lycka till med allt! <3<3<3<3  tingeling!

Av anette wallin - 15 juni 2010 08:14

gårdagen flöt på.... en fika med kompanjon är en bra start på dagen!

sedan kunder i ett till det var dax att gå på cirkus med junior.

Vad är en cirkus utan djur????? ( endast ett par jyckar och små hästar samt ett par varv med en friser) jo! träsmak i röven och lite popcorn!.... det har varit MYCKET bättre!!! ja ja nu har cirkusen dragit från "stan" lika fort som den kom....


har suttit och vakat över en klänning på tradera jag ville ha.... glömde bort för några timmar och VIPS var den borta! FAAAAAAN! jag som lett auktionen heeeela tiden! fan fan fan!!!


i dag skall jag jobba mellan 10-16 sedan fotvård... nice! få se om jag kan få benen vaxade också... jag samlar ju på smärta!.......


annars är det väl bara att börja fundera på VAD och HUR man skall packa inför världsutställningen.... på färjan över till danmark åker vi 4 hundag och 3 vuxna i en passat kombi! hahahaaa tattarpack! på vägen hem blir det mer plats för då skall ju inte jag med hem! jag drar till Frankfurt  med flyg via kastrup dit jag tar mej  med tåg från Herning.... varför göra allt så enkelt??? hemresan blir inte fullt lika omständig, jag flyger då direkt till Göteborg och får hund o bil serverad på landvetter! (om det blir som det är tänkt...)


nä lite frukost kanske? ha en underbar dag!     tingeling!


Ovido - Quiz & Flashcards