Direktlänk till inlägg 3 januari 2011

måndag....

Av anette wallin - 3 januari 2011 10:34

åter i vardagen..

morgon promenad det har varit si och så med längden av dom den senaste tiden... har det inte varit kallt har ngn varit sjuk , för mycket snö och annars har det helt enkelt inte passat...

men i morse kom vi i väg på en runda så pass att man vart lie svettig i nyllet i alla fall.... efter det en cambridge soppa till fukost jag MÅSTE ta tag i min vikt ... har aldrig vägt över 90kg förr..... och jag brukar inte bry mej så mkt om siffrorna men nu är trosorna för små hahahaaa.....

jag får se om det går... skulle faktiskt vilja ta mej i väg på gym också samt ngn rolig aktivitet på gympahuset men det roliga är ju alltid på mina jobbkvällar.... kanske får hitta på nåt halv kul och gymma när man ändå är där? få se.....

pillan kanske ska ta jobbet som PT?.....va? va? va?


har som sagt en HEL del detta första halvår i almanackan inbokat redan....


i dag skall jag få håret färgat och ena grabben grus kommer på visit, jag måse planera lite packning drar till göteborg o bästa fislisa på torsdagnatt... fredags mys hundutställning lörd o sönd.... doris o jag börjar bli vana tåg resenärer....

och sambo börjar bli van singel, fast han gillar det han trivs faktiskt bättre med det som det verkar.

så vad gör man inte......

-hur ska jag va för att du ska va nöjd???( sa dom på tv´n i går)

-vad sägs om kåt,glad och tacksam??? (fick hon till svar)

ha ha ha lyckost hon......

har ni sert den filmen (jag som nu hamnat i tv träsket såg ju så klart allt på tv i går!!!)  jag skratta så jag FES!!! känner igen hela härligheten som fan fast inte i mej själv (förståss...;0)


nej ska man komma i väg i tid blir det en dusch nu!       Tingeling!

 
 
Ingen bild

Liza

5 januari 2011 23:44

Nu är det näääära och jag läääängtar som en tok =)
Det ska bli så roligt och myyysigt att få ha Er här några dagar ....Kram

anette wallin

11 januari 2011 09:07

Det var WONDERBAAAART att va hos dej!!!! även om domarjä--ln inte fatta hur fin hund jag har....
kommer snart igen...!

 
lpillan

lpillan

7 januari 2011 06:10

PT ja fast du kan ju gymma du har ju för tusan varit instruktör när det begav sig... ;)

http://hemmahospillan.blogg.se

anette wallin

11 januari 2011 09:06

jo då men på stenåldern (alltså då jag var instruktör) hade vi inte den typen av maskiner.....bara man får en omgång i hur dom fungerar så hittar jag säkert rätt muskel;0) MEEEEN jag ska ju ta mej dit först...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette wallin - 25 oktober 2011 18:09

morgonprommis och världens goaste kaffe! (jo jag fick en ny sändning kaffe till min maskin) I bland är jag precis världens bästa på att steka ägg också! som i morse, då var jag det! Kommer ner på salongen har ett litet tele möte med Tess sedan in...

Av anette wallin - 24 oktober 2011 09:55

morgon prommis, CHECK!!!  bävar inför vintern då jag blir så begränsad i skogsterrängen pga all snö.... jag älskar att vara i skogen och hundarna leker och har det skönt när dom får vara lösa, tur vintern ger annat att se fram mot...   Denna veck...

Av anette wallin - 23 oktober 2011 12:52

i går tog jag en 2 timmars prommenad med Lenin det va skönt! Efter det inväntade jag snabba snickarn som hade varit upp till stugan i Vemdalen för att kolla in vart friggan ska stå. han fick ritningar o en kaffe sedan vart det duschen o piffning ...

Av anette wallin - 21 oktober 2011 20:48

veckan lider mot sitt slut.... traditionell fredag med lövbiff,smoothie(ett nyttigare alt till milkshake;0) och popcorn... idol och en fredags rök med Ucca! (fast hon kunde inte komma....;0)   Jag köpte en stuga i dag! en frigga som ska fungera...

Av anette wallin - 17 oktober 2011 09:48

ny vecka..... nya möjligheter! Helgen har vi spenderat i vemdalen, super nice väder och mkt trevligt folk! 2x Huskey (resturang) men vi åt bara ena dagen. Jag o Junior åkte upp på en gång jag slutade på fredagen.Sambo kom senare med lillebror o...

Ovido - Quiz & Flashcards