Alla inlägg den 13 mars 2011

Av anette wallin - 13 mars 2011 20:05

ingen trike än... det gick inte att få upp den med transport.... synd.

hoppas jag hinner ner o hämta själv innan den är såld.

Helgen har rusat förbi och i fredags hade vi taklagsfest på WALLIN & Co men det är lugnt salongen står kvar!

I går vart det melodifestivalen för hela slanten! som vanligt fel låt som vann....

i dag har jag städat lite och bakat äppelpaj... käralotta o uvhage kom förbi på lite fika, trevligt värre!

efter det tog jag påtår hos kompanjon,Det är henne vi hurrar för i dag! HURRA HURRA HURRA HURRAAAAA!


middag o solsidan! nice få se om jag ser en film innan jag slår igen de blå...

i morgon ska jag följa med son modell äldre till sitt gymnasium och prata med syon här skall det ske förändring minsann!!! ha en underbar kväll! tingeling!




Ovido - Quiz & Flashcards