Alla inlägg den 4 september 2011

Av anette wallin - 4 september 2011 19:37

hemma efter en helg i Vemdalen och stugan....

Fredagen intigs middag på Tony´s pizzeria, det är (var) dom enda pizzorna jag gillade och jag hade sett fram mot att sätta tänderna i en varm pizza faktiskt....

men nä.... det hade hänt nåt, dom var inte heller lika goda längre det sa Åkesson också så det var inte inbillning, synd bara att jag "offrade" fredags "mys" med en inte god pizza....

väl i stugan tog jag ett glas rött och somnade i soffan innan halva glaset va borta...

Lördagen uppochhoppa!!!!!! här skall fixas och donas!

Sambo börjag snickra på ett innertak på altanen, jag målar innertaket på farstukvisten samt går ett varv över ytterdörren också!

jag o junior åker till faster May o ballan får oss lite fika och hyvlar av skallen på maysan!

middag hos pappsen sedan hem och i säng!

I morse klev jag upp vid 8, rasta hundar käka frulle sen på dörren o innertaket ett varv till!

får lite fika främmande klipper åkesson o ballan sedan målar jag innertaket på altanen innan vi packar i hop och åker hemmåt!


Det blir en stillsam tvkväll, kanske en bit ost?......Idol? tja vi får se! tingeling!!

Ovido - Quiz & Flashcards