Alla inlägg den 12 december 2008

Av anette wallin - 12 december 2008 16:01

Japp då är det äntligen helg!

Förr innebar det festa och vila nu för tiden innebär det jobb....

inte på salongen då utan med allt annat!

Det är dock just nu väldigt kul jobb då man ser att det händer något i stugan hela tiden.

i kväll kommer det vitvaror!

medan jag sitter och "goffar i mej" jul bord....

tänk så enkelt det är ibland..

Om bara den där elektrikern kunde få fingrarna ur arselet och komma och göra klart ngn gång!

Hantverkare verkar inte förstå att det finns massor med VIKTIGA saker som MÅSTE göras först! som tex. sätta upp advents stjärnor..... få på ljusnät på adventsgranen som JAG travade runt i skogen och letade i all oändlighet....

skruva upp sänglampor... ja listan är lång och till allt det MÅSTE man ha el!!!

Dessutom kan man ju inte laga mat utan el.... och vad skall jag då med spisen till...?

få se vad jag kan göra åt det.....;0)

nja, jag tror jag skjutsar ungarna till deras middag nu så jag kommer i tid till julbordet....

Vi hörs på måndag om inte förr! kram!!

Av anette wallin - 12 december 2008 09:31

Middagsklubben var som sagt på julbord. enl. tradition har vi ju även paketleken och självklart var det jul paket som tema...

INTE ETT!!! INTE ETT paket jag vann!!! det var en ljusstake som åkte fram och tillbaka över bordet i 13 minuter men tror du att den stog hos mej när tiden gick ut??? NÄ! det gjorde den inte

Får väl gå in och köpa den själv....


Ovido - Quiz & Flashcards