Direktlänk till inlägg 3 februari 2009

tisdag

Av anette wallin - 3 februari 2009 08:24

Fortfarande kallt..... -20grader i dag också.

någon snackade om en sibirisk snöstorm som var på väg, skönt att veta vart den kommer ifrån...???...!  tar det inte så allvarligt dom har haft fel förr.

Det jag oroar mej för är kylan, jag får abstinens av uteblivna riktiga promenader på morgonen... visst går det att packa in sej i div. tygstycken men efter en stund blir man svettig och vill av med det varefter man blir kall och skall på med skiten igen.... nää, jag avvaktar och hoppas.


Sulan har gnällt hela natten igen,varit ut med honom ett par gånger, sambo bröt ihop och tog täcke o kudde med sej ner i källaren och la sej där...

antagligen inget bra läge att be om att få köpa en till hund.... ha ha ha!

nä, ska lugna mej med det i vilket fall.


lugnt på jobb fronten i dag, i går hade jag fullbokat men självklart så kom inte första kunden som dessutom var en färgkund! när jag jagat tag på henne visade det sej att hon var på akuten med barn....

passade på att boka in en ny domare till utställningen. Ena har ju varit klar länge men den andra har avvaktat med att svara så nu gav  vi upp och tog en annan. skönt att det är ordnat!


Vågen=82,7


Skall passa på att förbereda en docka att ta med mej till sthlm när jag skall ha kursen för de nya tänkbara teknikerna.

funderar på att klippa min egen nacke riktigt kort också.....

och färgen! vad fan skall jag hitta på med den?....

få se vad jag kan hitta på... hare!

 
 
Ingen bild

Maria L

8 februari 2009 18:50

Hmm...funderar på vad det är för docka du tänker ta med dig...är det en sån där uppblåsbar?! Eller är det en voodoo-docka!?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette wallin - 25 oktober 2011 18:09

morgonprommis och världens goaste kaffe! (jo jag fick en ny sändning kaffe till min maskin) I bland är jag precis världens bästa på att steka ägg också! som i morse, då var jag det! Kommer ner på salongen har ett litet tele möte med Tess sedan in...

Av anette wallin - 24 oktober 2011 09:55

morgon prommis, CHECK!!!  bävar inför vintern då jag blir så begränsad i skogsterrängen pga all snö.... jag älskar att vara i skogen och hundarna leker och har det skönt när dom får vara lösa, tur vintern ger annat att se fram mot...   Denna veck...

Av anette wallin - 23 oktober 2011 12:52

i går tog jag en 2 timmars prommenad med Lenin det va skönt! Efter det inväntade jag snabba snickarn som hade varit upp till stugan i Vemdalen för att kolla in vart friggan ska stå. han fick ritningar o en kaffe sedan vart det duschen o piffning ...

Av anette wallin - 21 oktober 2011 20:48

veckan lider mot sitt slut.... traditionell fredag med lövbiff,smoothie(ett nyttigare alt till milkshake;0) och popcorn... idol och en fredags rök med Ucca! (fast hon kunde inte komma....;0)   Jag köpte en stuga i dag! en frigga som ska fungera...

Av anette wallin - 17 oktober 2011 09:48

ny vecka..... nya möjligheter! Helgen har vi spenderat i vemdalen, super nice väder och mkt trevligt folk! 2x Huskey (resturang) men vi åt bara ena dagen. Jag o Junior åkte upp på en gång jag slutade på fredagen.Sambo kom senare med lillebror o...

Ovido - Quiz & Flashcards