Direktlänk till inlägg 3 februari 2009

godnatt!

Av anette wallin - 3 februari 2009 23:36

I dag har det rullat på av bara den...

hade som jag misstänkte bara 4 klipp inbokat direkt på morgonen, så det fanns tid för både lunch och arbete på docka.... trodde jag...

men vid lunch tid ramlar "grabbarna grus" in på salongen. och hela eftermiddagen var räddad! vi hade sååååå mysigt, Lenin, jag och "grabbarna grus" eller som Lenin sa, sitt här ni era primadonnor så fixar jag kaffe!

vi har klippt, färgat diskuterat make up fikat mm...

(visste ni förrästen att man skall lägga sminket med ringfingret? för det är mycket lättare än de andra fingrarna....????...!, jag skall inte gå in något närmare på vad Mattias egen förklaring var....., men så var det! det visste han för det hade dom sagt på top modell!)

Jag fick säkert lära mej en hel del andra saker också....


jag vart kvar på jobbet till 16.40 hämta junior på fritids och sambo på jobb hem och laga fiskgratäng och åt oss mätta.


mina kära vänner som tydligen inte fått nog av mig kommer på en fika som sträcker sej till halv 24... vi pratar hund,hund,hund och lite annat....


nu skall jag lägga mej och sova, hoppas sulan sover inatt jag har skippat hans kvälls mat och testar om det blir bättre.... konstigt nog är han ju inte lös på dagtid. utan bara på nätterna detta kan va en lösning vi får se! hoppas för husfridens skull om inte annat kanske ska leta fram ett par hörselkåpor till sambo ifall att......

god natt! zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz ;0)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette wallin - 25 oktober 2011 18:09

morgonprommis och världens goaste kaffe! (jo jag fick en ny sändning kaffe till min maskin) I bland är jag precis världens bästa på att steka ägg också! som i morse, då var jag det! Kommer ner på salongen har ett litet tele möte med Tess sedan in...

Av anette wallin - 24 oktober 2011 09:55

morgon prommis, CHECK!!!  bävar inför vintern då jag blir så begränsad i skogsterrängen pga all snö.... jag älskar att vara i skogen och hundarna leker och har det skönt när dom får vara lösa, tur vintern ger annat att se fram mot...   Denna veck...

Av anette wallin - 23 oktober 2011 12:52

i går tog jag en 2 timmars prommenad med Lenin det va skönt! Efter det inväntade jag snabba snickarn som hade varit upp till stugan i Vemdalen för att kolla in vart friggan ska stå. han fick ritningar o en kaffe sedan vart det duschen o piffning ...

Av anette wallin - 21 oktober 2011 20:48

veckan lider mot sitt slut.... traditionell fredag med lövbiff,smoothie(ett nyttigare alt till milkshake;0) och popcorn... idol och en fredags rök med Ucca! (fast hon kunde inte komma....;0)   Jag köpte en stuga i dag! en frigga som ska fungera...

Av anette wallin - 17 oktober 2011 09:48

ny vecka..... nya möjligheter! Helgen har vi spenderat i vemdalen, super nice väder och mkt trevligt folk! 2x Huskey (resturang) men vi åt bara ena dagen. Jag o Junior åkte upp på en gång jag slutade på fredagen.Sambo kom senare med lillebror o...

Ovido - Quiz & Flashcards