Direktlänk till inlägg 4 februari 2009

nu var det klippt!

Av anette wallin - 4 februari 2009 20:15

äh det var ju ändå inget att ha, så jag klippte bort det! så nu är man riktigt kort i nacken!

känns tomt och skönt...

fick utväxten färgad och ett parti grönt i luggen....

skönt att ha det gjort inför tisdagens jobb i göteborg.Och om det blir så att vi drar upp på skalet på fredag.

Vi åker ju till Vemdalen och stugan på fredag, jag,Ucca och Vonkan.

låter som om halva Ånge skall dit... få se vad det blir.


Munsåret växer ser ut som man fått nåt insprutat i läppen det där skiten dom säljer på Apoteket verkar ju föga, fan det svider ju inte ens!

Nää jag tog och hällde på lite koncentrerad teatree olja SHIT! WAOW!

satan i gatan vad det bränner!! smakar fördjävligt också....

ja ja det måste ju hända nåt i alla fall om så läppjäveln trillar av..


nä nu väntar soffan, är hungrig har bara hunnit få i mej en räkmacka till lunch Och ett ägg till frukost men orkar inte göra nåt så här sent, Te och en macka hade kunnat slinka ner men vafan man kan ju inte äta macka till middag också! å andra sidan är ju klockan 20.30 så middag kanske är sent...

äh! skiter i't..... slår om kull mej på soffan istället....  knorr knorr..

 
 
Ingen bild

Lotta

4 februari 2009 23:05

ett tips mot munsåret...Rostedt healer lipmoj!!! Räddade mig när jag skulle till umeå för att hålla kundkväll på headline å man känner läppen sväller för varje sekund...då stoppade det upp med healer å började läka!! Kanske därför den heter så...vad vet jag, men det funkade! Men å andra sidan funkade ju pillren på mig oxå:) Kör hårt så hoppas jag vi möts i vemmis NÄSTA helg! Kramen

 
Ingen bild

Mattias eller ska jag kalla mig för donnan;)

4 februari 2009 23:26

Hallå Daring!!!!!!
Man får tacka så mycket för en trevlig dag på ditt jobb:)
Man vart mycket nöjd med både frisyren och färgen mycket vackert på en vacker kille;)
Och man måste ju även tacka för den goda pajen på kvällen super goooooooo var den...
Kram Kram Mattias

 
Ingen bild

Maria L

8 februari 2009 18:44

Hoppsan! Borde inte du av alla lärt dig att det kan få ödesdigra konsekvenser att klippa bort sånt so inte verkar vara nå't att ha?! Tänker närmast på den stackars lilla kaninen som fick vitala delar bortsnipsade av en klippgalen frisör...;0) Jag väntar bara på att få se en annons om att du öppnat kirurgklinik uppe på berget. Nå't måste du väl lärt dig, så mycket som du övar...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette wallin - 25 oktober 2011 18:09

morgonprommis och världens goaste kaffe! (jo jag fick en ny sändning kaffe till min maskin) I bland är jag precis världens bästa på att steka ägg också! som i morse, då var jag det! Kommer ner på salongen har ett litet tele möte med Tess sedan in...

Av anette wallin - 24 oktober 2011 09:55

morgon prommis, CHECK!!!  bävar inför vintern då jag blir så begränsad i skogsterrängen pga all snö.... jag älskar att vara i skogen och hundarna leker och har det skönt när dom får vara lösa, tur vintern ger annat att se fram mot...   Denna veck...

Av anette wallin - 23 oktober 2011 12:52

i går tog jag en 2 timmars prommenad med Lenin det va skönt! Efter det inväntade jag snabba snickarn som hade varit upp till stugan i Vemdalen för att kolla in vart friggan ska stå. han fick ritningar o en kaffe sedan vart det duschen o piffning ...

Av anette wallin - 21 oktober 2011 20:48

veckan lider mot sitt slut.... traditionell fredag med lövbiff,smoothie(ett nyttigare alt till milkshake;0) och popcorn... idol och en fredags rök med Ucca! (fast hon kunde inte komma....;0)   Jag köpte en stuga i dag! en frigga som ska fungera...

Av anette wallin - 17 oktober 2011 09:48

ny vecka..... nya möjligheter! Helgen har vi spenderat i vemdalen, super nice väder och mkt trevligt folk! 2x Huskey (resturang) men vi åt bara ena dagen. Jag o Junior åkte upp på en gång jag slutade på fredagen.Sambo kom senare med lillebror o...

Ovido - Quiz & Flashcards