Direktlänk till inlägg 18 februari 2009

onsdag

Av anette wallin - 18 februari 2009 13:29

tidig morgon,ska ju till veterinären med Tuwa. det gick väl bra men nu är hon rakad på ryggen.... får vänta på provsvar till fredag.


jo, jag gjorde som doktor Berglund sa... vände in och ut på ögonlocket och visst! det var en liten vagel där..... gav den en omgång och i dag känns det bättre....


dom snackar på radion om ett par försvunna barn från juniors skola, usch fy vad hemskt! hoppas dom hittar dom snart.


har huvet fullt med en massa funderingar så i dag har jag inte så mycket plats över för sådana jag kan delge... det händer säkert nåt spännande under dagen så jag återkommer........;0) måste till jobbet nu!

 
 
Ingen bild

Veronica

18 februari 2009 15:21

Jaadu Nettan vad är ett våtexem mot för det min Nova har.Total afällning av päls.Hundjäveln ser ut som en korsning av pointer & ET.Helt sanslöst.Gissa om jag är glad man skäms ju när man är ute med henne.Har förresten fått plats på Magnus Skulason kurs.Deru bruden då åker stor korsetten fram.Fy fan va grymt jag & Trostan.
Du måste se min nya prinsessa hon är skitsnygg.Som matte ungefär fast hon är lite smalare om bena.Hahahaha

 
Ingen bild

Tjacka

18 februari 2009 16:52

Ju mer jag läser om Tuwa och den andra slimmade saken vad-var-det-nu-han-hette, så tror jag att det är täcknamn för sambon...äntligen har han rakat ryggen! Well done!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette wallin - 25 oktober 2011 18:09

morgonprommis och världens goaste kaffe! (jo jag fick en ny sändning kaffe till min maskin) I bland är jag precis världens bästa på att steka ägg också! som i morse, då var jag det! Kommer ner på salongen har ett litet tele möte med Tess sedan in...

Av anette wallin - 24 oktober 2011 09:55

morgon prommis, CHECK!!!  bävar inför vintern då jag blir så begränsad i skogsterrängen pga all snö.... jag älskar att vara i skogen och hundarna leker och har det skönt när dom får vara lösa, tur vintern ger annat att se fram mot...   Denna veck...

Av anette wallin - 23 oktober 2011 12:52

i går tog jag en 2 timmars prommenad med Lenin det va skönt! Efter det inväntade jag snabba snickarn som hade varit upp till stugan i Vemdalen för att kolla in vart friggan ska stå. han fick ritningar o en kaffe sedan vart det duschen o piffning ...

Av anette wallin - 21 oktober 2011 20:48

veckan lider mot sitt slut.... traditionell fredag med lövbiff,smoothie(ett nyttigare alt till milkshake;0) och popcorn... idol och en fredags rök med Ucca! (fast hon kunde inte komma....;0)   Jag köpte en stuga i dag! en frigga som ska fungera...

Av anette wallin - 17 oktober 2011 09:48

ny vecka..... nya möjligheter! Helgen har vi spenderat i vemdalen, super nice väder och mkt trevligt folk! 2x Huskey (resturang) men vi åt bara ena dagen. Jag o Junior åkte upp på en gång jag slutade på fredagen.Sambo kom senare med lillebror o...

Ovido - Quiz & Flashcards