Alla inlägg den 20 januari 2009

Av anette wallin - 20 januari 2009 17:14

Ännu en arbetsdag har passerat!

tog en extra lång runda med hundarna i morse då jag följde junior till skolan, det är skönt.....

Frukost,dusch å jobb....

Tänkte anmäla till utställning i timrå men jag har kurs i Stockholm då.....

Funderar på att göra Storsjöyran i år, Takida spelar och kommer man sej inte ner till Hultsfred så får man nog inte se dom i sommar....

Förr var man ju jämt på yran då hade man ju askul, sista åren har vi varit på gatufesten i stället och kanske varit en vända till yran på söndagen.... moget! ;0)

Men det är väl ditåt det bär.......


nu har jag lagat wook och skall dona lite innan jag sticker på föräldranätverk

Lite sorgligt att dom går ur nian snart och gruppen splittras,Son modell större har ju sökt gymnasium i stan så det känns lite överflöd att fortsätta nätverket då.

Får väl dra igång igen när junior börjar högstadiet, det går fort.....

Fått klartecken med resesällskap till Årjäng nästa helg, skönt att slippa åka fram o tillbaka själv, det är ju några mil.....

Vore väl faan om man inte fick ner kulan på jycken..... vad skall jag då ställa ut?

Jo jag har ju LJUVA TUWA........ men hon är inne i en "det går inte så bra" ålder och hade gott kunnat vila denna säsong....


Bantningspillren vettefan vad jag skall tro om, har aldrig varit så hungrig i hela mitt liv!!!

Dom säger man skulle bli rastlös och "stirrig".... nja det funkar inte på mej iaf!  (kanske att jag sov lite dåligt i natt........)

dessutom kan man undra eftersom jag vägde 85,4 i går och 87,2 i dag.....

skulle men stoppa upp dom i arselet tro??? verkar då gå åt helt fel håll som jag gör iaf.......

får avvakta och se....  det är ju bara dag 3.....     Häpp!

Ovido - Quiz & Flashcards