Alla inlägg den 7 januari 2009

Av anette wallin - 7 januari 2009 20:31

TAKIDA VAR BÄST!!!!

Håkan Hellström var FULL......

Kamera männen skötte sitt jobb (och visade det vi ville se,        ofta....)

Vem fan hade stylat Lasse stefanz???????????

Timo/inflames..... intressant! mkt bra...

joey,joey i'll never forget, men vad har hänt?....

A camp har hittat en bra stylist, snyggt hår.......


Hur kan dom tro att man skall ringa in och rösta på årets låt när det inte ens är nominerad?????????


Andreas carlsson.... VARFÖR är han singel? han är inte snygg, men han har så mycket annat    man kan ta på,göra av med......;0)

Anna Ternheim nja, det finns ju bättre... och är man på gala skall man fixa håret!

Plura hade nåt på överläppen,eller...??? (försökte han sätta dit nåt?)

Ni skulle sett mej i år!!!(robyn) jaha!.. det har gått 7 dagar......hur jobbigt kan det va?

Salem el fakir....vilken frisir.....

sorans popskola!   ha  ha   ha  :0) kul

Jag har aldrig förstått mej på Grys stylist och det ser inte ut som om hon bytt nu heller..... synd på en så cool tjej.

EMD... vad e de? inte ens om jag vore 20 år yngre....


japp! så var det om ni missat nåt!..... kram












Av anette wallin - 7 januari 2009 10:27

jag tror fan att jag skall klippa och färga mej också om det finns någon tid de närmaste dagarna....

ni får bestämma!

kolla omröstningen!

Av anette wallin - 7 januari 2009 10:06

en ny härlig dag!

-15 grader strålande sol,tyvärr ingen morgonpromenad....

junior har ju lov och vill inte vara ensam hemma (eller jag vill inte att han skall det)

men snart kommer skolan igång och vardagen hinner ikapp...

ett Måste för vikten kan jag säga....

det märks att prommenader legat på hyllan men att mat och gotta legat inom räckhåll. Å andra sidan finns det och kommer alltid att finnas dom som ser värre ut än jag i alla fall som jag ser det och då känns det myyyyycket bättre.....

om jag ser mej omkring så är det faktiskt så att många(inte alla,men många) av mina nära vänner faktiskt inte bryr sej så mycket om vad andra tycker utan mer om att dom själva har det och mår bra.... är inte det underbart? får man vara ego så är väl DET ett jävla bra sätt at va ego på?!?

undrar då om det har med åldern att göra? för vad jag kan komma i håg av min svunna tid som tränings freak på lokal så var ju faktiskt mer parten av de afrikan dansande,step uppande,spinnande mm i 40-50+ åldern, så då stämmer ju inte det isf.....

hur som helst från och med nu skall jag göra som JAG känner (som om jag inte gjort det förr....:0)

jag skall resten av mitt liv njuta av varje sekund och om det är någon som stör det för mycket,ja då skall jag se till att det försvinner!

låter som ett nyårs löfte fast det är det inte.... det är ett livsnjutar löfte

jag kommer inte att hinna annars.....!

därför skall jag nu ta en lååååång dusch,anmäla mej till försäkringskassan(fast det är tydligen försent)äta nåt till lunch,klä på mej nåt bekvämt,svart.

gå till jobbet via fritids,jobba med några härliga kunder och underbara arbetskamrater säkert få i mej något gott fika bröd.... kanske slå till med en smaskig hämt middag! och och och och..........gå hem och se på...

GRAMMIS GALAN!!!!!!!!

tror jag skall korka upp en flaska bubbel sätta på mej nåt ännu mer bekvämt och ta fram ost och choklad!

missa för guds skull inte början på grammis i kväll kl.20

vi syns! från världens stoltaste storasyster!!!

Ovido - Quiz & Flashcards