Alla inlägg den 8 november 2009

Av anette wallin - 8 november 2009 14:28

jaha då var den frissa träffen avklarad! för denna gång....

Vi hade som vanligt jättre trevligt!

trevligt kunde man däremot inte säga om vädret.... satan i gatan vad snö det kom!!!! jag la i 4-hjuls driften oh drog..... det vart värre o värre....... läskigt när dom inte hinner med att skrapa/ploga. men det gick ju även om det tog ett tag...

väl framme åkte jag o handlade så när tjejerna kom hade jag en god kantarellsoppa med smörstekta kantareller och knapertekt bacon till  samt nybakat lantbröd!

vi kacklade på som värsta hönsgården sedan var det dags för afterski...... nästa alla var utklädda, den ena värre än den andra...... och vi ångrar att vi inte tagit med gulajackor med texten "morsor på stan eller föräldrapatrullen" på......

fanns bara ett sätt att försöka smälta in och det var genom att gå in på mintyn ganska omgående......

Sorry lindström, tror jag gjorde dej besviken där!

vet fort farande inte VAD det är som folk i närheten av min ålder tycker är så bra med den här helgen..... jo kanske, det var ju kul å se hur dom hade lagt sej till med sina utklädningar....


vi åkte hem och jag bjöd på peter o lottas lax! mycket uppskattat! sedan bar det upp på skalet igen vid 22.30

hemma vid 03.00 och vi stöp i säng efter en kopp te...


lördags morgon dukar jag upp frukostbuffe (som inte saknar nåt!) och vi surrar hål i huvet på varandra igen....

en prommenad och en pizza på tonys till lunch!

vi åker upp på skalet och shoppar lite tar en fika och handlar till middagen.... det blev visst en lugn kväll, vilken tur!

(kände jag i morse....)

vi myser på och tittar på tv och roliga klipp på datorn sedan blir det tidig säng....

vilket som sagt känns super i dag!

det är farsdag och jag svänger in med en kram till pappa innan jag åker hem....

hemma är det slappa om gäller tydligen, inget mej emot.... packar uppoch bloggar lite, nu är det bara några timmar kvar..... sedan åker jag till sundsvall och hämtar min lilla bebis.......lär ju bli en sömnlös natt.... ho, slan och tuwa kommer alltså att träffas först vid 01-tiden i natt...... cirkus varning! hoppas hon blir trött fort!!!!.....

åter kommer om det senare......

vi hörs!       tingeling!


Ovido - Quiz & Flashcards