Alla inlägg den 11 april 2009

Av anette wallin - 11 april 2009 22:15

japp! mätt o belåten! typ!....... super duperjätte mätt alltså....


fläskfile råstekt potatis.... räktoast, rött gott vin..... kaffe och nybakad kardemummaknyte..... toppat med en liten tryffel.... jisses!


vi har kollat "mammasnyakille" gänget på you tube, man kan bara inte sluta skratta....


nu sitter vi alla mätta och ngt salongsberusade med ett  nöjt flin på läpparna och en aningen solbrända i ansiktet... dvs, röda näsor...... nedsjunkna i soffan och jag funderar mest på hur faan jag skall komma upp härifrån..... borde åka hem.... till jyckarna....   junior vill sova över så man kanske skall passa på att ta sambo en vända hemöver stugan... he he he..


Tingeling! tingeling!  få se om det blir en liten fling.....

Av anette wallin - 11 april 2009 17:19

shit vad solen lyser!

den sken redan när jag klev upp i dag... hade tänkt koma mej i väg på en islandshäst tur men det var fullt hela påsken.... synd!


ut i solen redan vid 9 suttit ute hela dagen i stort sätt, var till vålkojan med syskon och junior,sambo och hans kusin med fru.

sedan till baka hit till stugan.

killarna och barn gick till dammen och pimplade, jag och sulan la oss på farstukvisten och solade.... och nu bränns det i ansiktet så jag gick in...

solen verkar inte ge sej och trots att den är 17.30 ligger den på som faan!


skall snart åka till pappa, det vart middag där i dag igen.... det vi skulle ätit i går serveras i dag istället....


blir nog en tidig kväll shit vad lite sol kan ställa till med... jag är TRÖTT!!!!


tingeling!

Ovido - Quiz & Flashcards