Alla inlägg den 27 april 2009

Av anette wallin - 27 april 2009 21:01

hungrig....... dom här jävla prommenaderna gör en ju hungrig dygnet runt! ska det va så??? det måste ju va bättre att ge fan i att slita på knä lederna och då inte gå och vara hungrig hela tiden??? eller???


jag hade i alla fall fullbokat i dag och det känns alldeles.............. alldeles ...      underbart!....


lite oklarheter reds ut och vi hoppas att det blir som det låter.....


sambo hämtar bilen och junior och han åker och fixar däck till juniors cyckel.


när jag jobbat klart och kommer hem har junior legat i migrän i ett par timmar men börjar kvickna till....


jag bloggar lite medan hundcoachen håller på med sitt trams på tv'n.


tror att jag måste hitta ngt att knapra på.....   annars döööör jag!


tingeling!!!!



Av anette wallin - 27 april 2009 11:41

ny vecka, ny måndag, ny promenad,,,,,

 allt som vanligt på morgonen sluter upp med el divo efter jag lämnat junior på skolan,

vi tar en lååång promenad ut i skogen så hundarna kan vara lösa, vinthundarna far åt alla håll å kanter små gnabbar med varann och en yr njuffe mitt bland dem....

hon vet inte riktigt vad hon ska göra eller hur hon ska bete sej.... hon är lycklig och vill leka på sitt sätt..... oftast vill ingen annan leka då.... jo, YMER förståss, men han har ju flyttat till Alby.....


efter ett rejält race kopplar jag henne och "småttingarna" får fortsätta ett tag till.....


nästan två timmar blir vi ute i dag, jag svettas så det rinner i ansiktet det är avslutet i "mördar backen" som får igång svettproduktionen och det är ett skönt avslut.


en tallrik gröt och en dusch blir som pricken över iet....


nu skall jag bege mej till jobbet och hoppas på en fullbokad dag med mycket färgningar! tingeling!

Ovido - Quiz & Flashcards