Alla inlägg den 12 februari 2010

Av anette wallin - 12 februari 2010 08:41

Tack för kommentarer! lööövjo!

och jag lääängtar till jag ska hitta(ta mej) tid att åka o hälsa på Catta, det är typ 100000 år sedan och det finns lika många galna upptåg att sitta och komma i håg vilken spontan och kulig människa det är!för att inte nämna målmedveten och STARK nog att kämpa för oss alla andra med fast hon fortfarande (och det är väl det enda felet) ÄR LITEN SOM EN RÄKA!!!!.... GO girl!


VERA!!! din retsticka! jaha..... redan nu har jag ju listat ut vad det är för hemlighet... eller jag har garderat mej, så... du är på smällen,har köpt en vinthund,ska GE mej fölet OCH fläsk fika!!! Gissa om jag längtar till på söndag????!!!!!!


Och Lenin, hela Närpes må va inavel det märks hur som helst inte på dej... moahahahaaaaa!!!! (lite inavel kan väl bara va bra så länge man avlar på de goda sakerna... jag går ju på uppfödar kurs, vettu!;0)


och så sant som det är sagt i går hade vi sista träffen i delen JURIDIK i vår uppfödarkurs. en kennelkonsulent var och svarade på en massa frågor och i bland är inte saker så självklara som man kan tro...varför göra det enkelt sär man kan strula till det?.. ja nu har man ju i alla fall ännu lite mera insikt i hur det är att vara en seriös uppfödare! (man blir lite rädd faktiskt...)


i dag jobbar jag mellan 10-17.30 fullbokat och bra.

sedan blir det sedvanlig fredags middag med hela familjen och tro det eller ej, soff läge!

i morgon blir en spännande dag!

först skall jag försöka "mocka" här hemma... jo det har övergått från städning till mockning, tyvärr..... det handlar om prioritering...

sedan tänkte jag ta en dust med Doris, fasiken vi måste ju träna!!!! utställningarna står ju på kö!....

och på eftermiddagen blir de party!!!!! hell yeah! mormor fyller 80 bast på måndag så nu jäklar skall här dansas på borden!

vi har en överraskning med som jag tror hon kommer att gilla!......det gör i alla fall jag...

söndagen hoppas jag blir mild!!!  jag skall ÄNTLIGEN till BÄST VERA HÄST VERA  å RIDA!!!!!!! yippppppie jiiiihaaaa!!!!!! men...... betyder det att jag inte kan festa hela natten med mormor då?..... hm får försöka få tanten i säng i tid...på kvällen kärleksmiddag med middagsklubben......... få se vad det är för kärlek vi ska få serverat då..... lovar att delge. nä nu dusch å jobb!          Tingeling!



Ovido - Quiz & Flashcards