Alla inlägg den 15 februari 2010

Av anette wallin - 15 februari 2010 09:54

        

Av anette wallin - 15 februari 2010 09:29

igen!

å ingen träningsvärk????? å jag som var så jäkla förberedd! i går kändes det som om jag inte skulle ta mej ur sängen i dag men ack nej! hm.... kanske har lite kvar då?... sitt benen däremot känns lite ömma men det är ju nemaproblema....


jag var ju ute med bästverahästvera i går på en nästan 4 timmars ridtur! nja, vi stannade o fikade och gick en bit med men mestadels satt jag i sadeln och det är nog den där promenaden med hästen i skogen som gjorde susen. skönt var det i alla fall!!! det kommer jag att leva lääääänge på!


efter det var det en dusch, kaffe med mamsen och affärn som gällde. son modell äldre fick en matkasse för 400spänn istället för pengar som han bara köpt strunt för junior fick va utan (han får så det räcker ändå...) rättare sagt jag hann inte köpa nåt för vi var som vanligt sena till sonens tåg...


middags klubb  därvi fick en super middag och paket leken där vi gick hem med storkovan!!! Jag vann alla paket utom ett! och det vann sambo!!! hahahahaaaa! otur i kärlek tur i spel!


hemma tittar sambo på os och nåt annat jag hade ju hoppats på att få spela vårat nya spel.... så när han gick ner i källaren o satte sej vid sin dator... ja då var det bara att gå å lägga sej, det var den alla hjärtans dag det!......


i dag tog jag med kameran ut i skogen. jyckarna och jag begav oss upp för berget och svetten lackar, skönt det med!

plockade ner de sista jul sakerna ute.. sambo hade tagit bort slingan på gärdesgården i går så jag hakade på i dag jag.... nu är det bara att invänta våren! det är ljusare längre å längre för var dag som går... me like!

nu är det bara två dagar kvar..... me like too... tingeling!!! 




Ovido - Quiz & Flashcards