Direktlänk till inlägg 17 mars 2011

torsdag...

Av anette wallin - 17 mars 2011 20:20

måndag och tisdag denna vecka har jag jobbat på STUDIO ATTITYD onsdag på SAX O KAM  och torsdag på WALLIN & Co.... i morgon åter på STUDIO ATTITYD! jag har hunnit med middagar med goda vänner, ett par glas vin... en god lunch med frissakollegor, nya spännande utmaningar och ny färg på naglarna hos ANNY på WALLIN & Co, 2 par skor införskaffade och lite annat smått o gott på "to do" listan!

känns bra! faktiskt riktigt bra!...... lite jävelskap gör bara att man uppskattar allt det andra, så tror jag att det är faktiskt! på riktigt! det är bara när "lite" överdoserats det blir fel.... men just nu är det i balans..... till i morrn eller nåt, men i morgon är en annan dag, som det var nån som sa.....


jo det är ju sant...... det är torsdag i dag, ojämn vecka... och jag har INTE fått nån sushi!...... DET kan ju iofs vara lite jävligt.....

nä nu ska jag gosa ner mej brevid junior som luktar gott av nydusch, och läsa ngn spännande bok i väntan på att de böcker vi beställt hos bokhandeln ska komma...

ha en underbar helg allesammans!     tingeling!

 
 
Lena

Lena

17 april 2011 22:25

Men nu var det dött här?!! :P

http://lenaskrypin.bloggagratis.se

anette wallin

5 maj 2011 07:12

jameeen!
inga kommentarer så tror man ju ingen läser! efter FB intåg i världen så har bloggandet lagts på is....
jag kommer GÄRNA tillbaka och minskar på FB tiden betydligt!
lovar du att läsa då???? (och svara ibland)

 
Lenin

Lenin

5 maj 2011 11:02

LOVAR att läsa och vara aktivare med kommentarer!! Kram! <3

http://lenaskrypin.bloggagratis.se

anette wallin

5 maj 2011 19:17

ok då blir jag din morgontidning igen! i bland är det semester på "tryckeriet" bara...
tryckeriet..... hm... är det samma som skithus det?

 
Lenin

Lenin

6 maj 2011 08:20

Hahahahaha :D nu fick du till det!

http://lenaskrypin.bloggagratis.se

anette wallin

6 maj 2011 08:32

eller hur? ;0)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette wallin - 25 oktober 2011 18:09

morgonprommis och världens goaste kaffe! (jo jag fick en ny sändning kaffe till min maskin) I bland är jag precis världens bästa på att steka ägg också! som i morse, då var jag det! Kommer ner på salongen har ett litet tele möte med Tess sedan in...

Av anette wallin - 24 oktober 2011 09:55

morgon prommis, CHECK!!!  bävar inför vintern då jag blir så begränsad i skogsterrängen pga all snö.... jag älskar att vara i skogen och hundarna leker och har det skönt när dom får vara lösa, tur vintern ger annat att se fram mot...   Denna veck...

Av anette wallin - 23 oktober 2011 12:52

i går tog jag en 2 timmars prommenad med Lenin det va skönt! Efter det inväntade jag snabba snickarn som hade varit upp till stugan i Vemdalen för att kolla in vart friggan ska stå. han fick ritningar o en kaffe sedan vart det duschen o piffning ...

Av anette wallin - 21 oktober 2011 20:48

veckan lider mot sitt slut.... traditionell fredag med lövbiff,smoothie(ett nyttigare alt till milkshake;0) och popcorn... idol och en fredags rök med Ucca! (fast hon kunde inte komma....;0)   Jag köpte en stuga i dag! en frigga som ska fungera...

Av anette wallin - 17 oktober 2011 09:48

ny vecka..... nya möjligheter! Helgen har vi spenderat i vemdalen, super nice väder och mkt trevligt folk! 2x Huskey (resturang) men vi åt bara ena dagen. Jag o Junior åkte upp på en gång jag slutade på fredagen.Sambo kom senare med lillebror o...

Ovido - Quiz & Flashcards