Direktlänk till inlägg 7 maj 2011

lördag...

Av anette wallin - 7 maj 2011 15:16

nääääääääää!!!!!!

blir jag förvånad eller blir jag förvånad??? NÄR ska min otur vända??????

spekulant på salongen i stan kommer inte, ändrade planer... jo jag tackar!

ibland känns det bara så jäkla tungt, det är då man måste tänka på dom som har det värre..... FAST det ibland är lättare att tänka på dom som gång på gång kommer undan.... och har det lätt som en plätt eller i alla fall tar sej oberörd ur.....

Min styrka får dock vara att jag har en underbar familj super härliga RIKTIGA vänner och ett trots allt okomplicerat liv, just nu går tankarna närmast till Vemdalsskalet och det konstiga känslor som måste råda där just nu... ni kan väl inte undgått vad som händer mitt i fest stämningen där? (3 nermejade personer av en fyllerist i bil samt en av sörgårdana som brunnit och totalförstörts med 1 död som utgång)

Usch usch..... det måste faktiskt finnas begränsningar även på vårforum!!! HUR kul man än vill ha!


Åsagåsa kom på besök så jag tog och snodde i hop en äppelpaj!  vi surrade på i ett par timmar sedan kom ena grabben grus och avlöste, om en halvtimme dyker det upp en liten saluki tjej som skall få hälsa på Doris och kanske få sej en lekstund...


i kväll är vi bortbjudna på middag återkommer med vad det kan bli för smaskens! blir inte ett dugg förvånad om det är nåt utöver det vanliga, oj, nu rinner munvattnet, tror jag måste stoppa nåt i munnen...    tingeling!

 
 
Lenin

Lenin

7 maj 2011 22:52

Men va, ska du inte ha kvar den i stan?
Ja hua vad mycke tok i vemdalen.. :(

http://lenaskrypin.bloggagratis.se

anette wallin

7 maj 2011 23:39

nää Lenin,jag är blåst på konfekten kan man säga....
om vi sågs oftare visste du mer.... sug på den du!
nästa helg kanske? ska ru määä?

 
Lenin

Lenin

8 maj 2011 01:57

määä vart?? ska ut å titta på den däran Perelli ja hade ja tänkt! :D

http://lenaskrypin.bloggagratis.se

anette wallin

8 maj 2011 09:36

vaddå vart? vart kursen ska va? det vet du juh! har inte Annso försökt sålt sin biljett till dej??? vi åker till S-vall vid 11 om du ska mä!
men kan du inte tillbringa ett par timmar före perelli med oss då? va? va? va?

 
Lenin

Lenin

8 maj 2011 10:20

Jahaa nej jag tackade nej, var inte meningen jag skulle vara hemma i helgen..
Eller så kan du komma ner hit om du ska ut??? Ska grilla här innan...

http://lenaskrypin.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette wallin - 25 oktober 2011 18:09

morgonprommis och världens goaste kaffe! (jo jag fick en ny sändning kaffe till min maskin) I bland är jag precis världens bästa på att steka ägg också! som i morse, då var jag det! Kommer ner på salongen har ett litet tele möte med Tess sedan in...

Av anette wallin - 24 oktober 2011 09:55

morgon prommis, CHECK!!!  bävar inför vintern då jag blir så begränsad i skogsterrängen pga all snö.... jag älskar att vara i skogen och hundarna leker och har det skönt när dom får vara lösa, tur vintern ger annat att se fram mot...   Denna veck...

Av anette wallin - 23 oktober 2011 12:52

i går tog jag en 2 timmars prommenad med Lenin det va skönt! Efter det inväntade jag snabba snickarn som hade varit upp till stugan i Vemdalen för att kolla in vart friggan ska stå. han fick ritningar o en kaffe sedan vart det duschen o piffning ...

Av anette wallin - 21 oktober 2011 20:48

veckan lider mot sitt slut.... traditionell fredag med lövbiff,smoothie(ett nyttigare alt till milkshake;0) och popcorn... idol och en fredags rök med Ucca! (fast hon kunde inte komma....;0)   Jag köpte en stuga i dag! en frigga som ska fungera...

Av anette wallin - 17 oktober 2011 09:48

ny vecka..... nya möjligheter! Helgen har vi spenderat i vemdalen, super nice väder och mkt trevligt folk! 2x Huskey (resturang) men vi åt bara ena dagen. Jag o Junior åkte upp på en gång jag slutade på fredagen.Sambo kom senare med lillebror o...

Ovido - Quiz & Flashcards