Direktlänk till inlägg 11 december 2008

Nu kan här skitas!

Av anette wallin - 11 december 2008 22:48

Japp! det vart en gustavsberg! den tålde jäger både uppifrån och från mitten där bak......(om ni förstår) det sa iaf föräljaren på Bauhaus...


jag kom på att jag kallade hyddan (stugan) för SPORT STUGA!!!!!

VA??? va i helvete är det jag säger????? vilken jävla sport kommer att utövas i den????? SPORT STUGA?? NÄR???? NÄR?? kom ordet SPORT till? jag har väl en stuga? och inget annat, men så hör jag mej själv säga: jo ursäkta, men jag skulle behöva köpa en toalett till min sportstuga.....!!!!????!!!???

SPORT STUGA????? Säljaren måste ha sett att jag inte riktigt var mej själv (fast vi aldrig träffats)

eftersom han tog täten och styrde mot vvs avdelningen utan ett knyst.


 väl framme drog han i sin 1.5 meters långa hästsvans och sa nåt i stil med: den här gustavsbergaren tål jäger både om man spyr eller skiter ut den.....

YES! HAN förstog mej ÄVEN om jag försökte va ngn annan ett par sekunder

ELLER???? ännu värre håller jag på att bli ngn annan? TÄNK om det ÄR en SPORT STUGA när den är klar? (jag har ju hunnit fylla år då....)

Men den långhårige säljaren nickar bara och säger att så den ska du väl ha?.......

och jag nickar instämmande ja... jo den blir bra....


när han sedan skall visa mej toa sits lock och tar fram en transparant sits med insmält taggtråd i (det fanns med rakblad också)känner jag värmen i hela kroppen...

Han hajjar! grabben hajjar! det ÄR ingen SPORT stuga! det är en helt vanlig stuga för en helt vanlig tjej i sina bästa år och man måste inte sporta i den ens!  PUST så rädd jag va! men inte nu längre... tack! bauhaus för er kunniga personal! TACK!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette wallin - 25 oktober 2011 18:09

morgonprommis och världens goaste kaffe! (jo jag fick en ny sändning kaffe till min maskin) I bland är jag precis världens bästa på att steka ägg också! som i morse, då var jag det! Kommer ner på salongen har ett litet tele möte med Tess sedan in...

Av anette wallin - 24 oktober 2011 09:55

morgon prommis, CHECK!!!  bävar inför vintern då jag blir så begränsad i skogsterrängen pga all snö.... jag älskar att vara i skogen och hundarna leker och har det skönt när dom får vara lösa, tur vintern ger annat att se fram mot...   Denna veck...

Av anette wallin - 23 oktober 2011 12:52

i går tog jag en 2 timmars prommenad med Lenin det va skönt! Efter det inväntade jag snabba snickarn som hade varit upp till stugan i Vemdalen för att kolla in vart friggan ska stå. han fick ritningar o en kaffe sedan vart det duschen o piffning ...

Av anette wallin - 21 oktober 2011 20:48

veckan lider mot sitt slut.... traditionell fredag med lövbiff,smoothie(ett nyttigare alt till milkshake;0) och popcorn... idol och en fredags rök med Ucca! (fast hon kunde inte komma....;0)   Jag köpte en stuga i dag! en frigga som ska fungera...

Av anette wallin - 17 oktober 2011 09:48

ny vecka..... nya möjligheter! Helgen har vi spenderat i vemdalen, super nice väder och mkt trevligt folk! 2x Huskey (resturang) men vi åt bara ena dagen. Jag o Junior åkte upp på en gång jag slutade på fredagen.Sambo kom senare med lillebror o...

Ovido - Quiz & Flashcards