Direktlänk till inlägg 7 januari 2009

grammis.... i korta drag

Av anette wallin - 7 januari 2009 20:31

TAKIDA VAR BÄST!!!!

Håkan Hellström var FULL......

Kamera männen skötte sitt jobb (och visade det vi ville se,        ofta....)

Vem fan hade stylat Lasse stefanz???????????

Timo/inflames..... intressant! mkt bra...

joey,joey i'll never forget, men vad har hänt?....

A camp har hittat en bra stylist, snyggt hår.......


Hur kan dom tro att man skall ringa in och rösta på årets låt när det inte ens är nominerad?????????


Andreas carlsson.... VARFÖR är han singel? han är inte snygg, men han har så mycket annat    man kan ta på,göra av med......;0)

Anna Ternheim nja, det finns ju bättre... och är man på gala skall man fixa håret!

Plura hade nåt på överläppen,eller...??? (försökte han sätta dit nåt?)

Ni skulle sett mej i år!!!(robyn) jaha!.. det har gått 7 dagar......hur jobbigt kan det va?

Salem el fakir....vilken frisir.....

sorans popskola!   ha  ha   ha  :0) kul

Jag har aldrig förstått mej på Grys stylist och det ser inte ut som om hon bytt nu heller..... synd på en så cool tjej.

EMD... vad e de? inte ens om jag vore 20 år yngre....


japp! så var det om ni missat nåt!..... kram












 
 
Ingen bild

Lotta

7 januari 2009 22:29

på tal om full...hur full va inte kleerup?
som vi brukar va typ:) ska bli sköj nästa helg, tar igen min låga profil på nyår då...
världens stoltaste svärmor!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette wallin - 25 oktober 2011 18:09

morgonprommis och världens goaste kaffe! (jo jag fick en ny sändning kaffe till min maskin) I bland är jag precis världens bästa på att steka ägg också! som i morse, då var jag det! Kommer ner på salongen har ett litet tele möte med Tess sedan in...

Av anette wallin - 24 oktober 2011 09:55

morgon prommis, CHECK!!!  bävar inför vintern då jag blir så begränsad i skogsterrängen pga all snö.... jag älskar att vara i skogen och hundarna leker och har det skönt när dom får vara lösa, tur vintern ger annat att se fram mot...   Denna veck...

Av anette wallin - 23 oktober 2011 12:52

i går tog jag en 2 timmars prommenad med Lenin det va skönt! Efter det inväntade jag snabba snickarn som hade varit upp till stugan i Vemdalen för att kolla in vart friggan ska stå. han fick ritningar o en kaffe sedan vart det duschen o piffning ...

Av anette wallin - 21 oktober 2011 20:48

veckan lider mot sitt slut.... traditionell fredag med lövbiff,smoothie(ett nyttigare alt till milkshake;0) och popcorn... idol och en fredags rök med Ucca! (fast hon kunde inte komma....;0)   Jag köpte en stuga i dag! en frigga som ska fungera...

Av anette wallin - 17 oktober 2011 09:48

ny vecka..... nya möjligheter! Helgen har vi spenderat i vemdalen, super nice väder och mkt trevligt folk! 2x Huskey (resturang) men vi åt bara ena dagen. Jag o Junior åkte upp på en gång jag slutade på fredagen.Sambo kom senare med lillebror o...

Ovido - Quiz & Flashcards