Alla inlägg den 8 januari 2009

Av anette wallin - 8 januari 2009 17:55

vissa i juryn vart rädd....

Av anette wallin - 8 januari 2009 16:23

ny frilla! tror att detta bara är grunden eftersom det känns som om jag haft den alldeles nyss... fördelen med att ha salong är ju faktiskt att man kan klippa sej varje dag om man vill.... tom ett par tre gånger om dagen!....

färgen vart 2nn med extra blå och röda shots! för er paul mitchell förståare och svart för er andra......

skall ha den ett par stylingar och se om det behövs tas bort mer.....

det samma gäller färgen men nu hade jag haft koppar så länge och det fanns inte tid att göra det blont eller ngn mer avancerad färgning     i dag.

får ta det en annan dag!

nu blir det kyckling å ris!

fick present i dag igen (man fyller år länge när man fyller 40!) det var min kära arbetskamrat som gav mej(förrutom en klipp o färg o lunch) ett SPA kit samt smaksatt kaffe! mums!

Av anette wallin - 8 januari 2009 08:44

jädrans annamma! jag trodde jag skulle svimma i morse!

efter en frisk morgon prommis kokade jag mitt ägg åt min macka drack mitt te sammtidigt som jag ville läsa om grammis i tidningarna.

Som vanligt hade dagbladet en rejäl och intressant artikel om takida...

MEN!

Så öppnade jag upp sundsvalls tidning och tro på fan att dom hade också skrivit några ord! och nu till själva svimm attacken.... inte ett ont ord!!!!

inte ens en antydan till att det var ett kasst framträdande eller att dom gjort bort sej genom att ha en kör med inte ens att dom tyckte att det var orkestern som lyfte upp hela låten... inte ett ljud om att Robban klätt ut sej eller att de andra ramlat in i en mascara tub....??? eh vad har hänt? har reportrarna fått jul bonus i form av lycko piller? eller?

Ett stort steg fram för Sundsvalls tidning alltså!man kanske skall ha kvar blaskan ändå,avvaktar och ser, man kanske kan få läsa något trevligt om bandet framöver och slippa dubbel prenumerera bara för att hålla sej uppdaterad! ha en bra dag!  i dag blir det nog en ny frilla!

Ovido - Quiz & Flashcards