Direktlänk till inlägg 1 april 2009

onsdag kväll....

Av anette wallin - 1 april 2009 21:48

Åh jo kära Lotta! nog har jag försökt! sov hela natten med hakan i burken men... ja du vet...

FAST!!! resten av ansiktet är strålande vackert...... he he he....

OCH!!!!! sambo frågade härom dagen:

- det där rostedth.... är det nåt exklusivt märke det?....

han hade tagit lite av inpackningen jag fick av dej och han hade aldrig haft så mjukt hår...

skall sanningen fram så ÄR det bra!!!!

fast just på min hakböld..... nä!   men det visste du ju redan....

MEN! inpackningen har lagat min lugg! och DET är det inte många som klarar av... betyg 5 av 5!



Har fått svar på ett av alla prov jag tagit på Tuwa....

det var ett avföringsprov, och eftersom jag inte vill utesluta att hud problemen kom inifrån skickade jag in lite bajs till nåt labb i enköping...

OBSERVERA att det var bajs från Tuwa...

så här löd provsvaret...:

förekomst av parasitägg som är för stora för att komma från hund.............

eh!????????????   ok????????

det är inte så att jag skitit själv i röret och skickat in!

jag har däremot själv tagit upp bajs som kommit direkt ur arselet på Tuwa med en liten träspatel som så lägligt fanns med i provförpackningen UTAN att nudda något annat jag svepte varken förbi häst eller elefant med bajs spateln innan jag petade in det i röret,skruvade på korken och la det på lådan.....


jag undrar just ja vad dom har för sej där på bajslabbet..... det var då i alla fall HUND bajs jag skickade in....


jag har i alla fall jobbat till 20 i dag tog ju ett varv runt forsön i morse men annars har jag varit inne hela dan....

kom hem för att få reda på att  vi missat x antal rosetter och jag måste maila och betsälla mer.... för fjärde gången....

tur de! så dom har nåt att prata om i fika rummet på det företaget....

känns ok när man får gömma sej bakom datorn när man måste göra så många ändringar....


sambo fixade te o macka.. kom på att jag missat äta ngn middag....


jag skulle behöva packa..... kanske ska göra det nu.....

men jag VILL lägga mej på soffan.....   längtar till lillebrors  nya soffa i morgon, ska bjuda honom på middag, slappa framför hans GIGANTISKA tv, snacka massa gojja och bara ha quality time!.......  myspys!


på fredag morgon bär det av mot MALMÖ.......

ja, måste nog packa annars kommer jag för sent iväg i morrn....  tingeling!

 
 
Ingen bild

Liza

1 april 2009 22:37

Kleta lite "vit tandkräm" på bölden inatt gumman ......(((Kram)))).....

Det kan(understruket, kan) bli något bättre ......;*)

 
Ingen bild

Tjacka

1 april 2009 22:59

Efter att under några månader följt din blogg om dina hundar så undrar en novis...skulle det inte räcka bra med dom två råttorna du har där hemma? Dom kan väl också vinna rosetter? Men du slipper förmodligen att plocka bajs och leta pungkulor titt som tätt...bara undrar...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette wallin - 25 oktober 2011 18:09

morgonprommis och världens goaste kaffe! (jo jag fick en ny sändning kaffe till min maskin) I bland är jag precis världens bästa på att steka ägg också! som i morse, då var jag det! Kommer ner på salongen har ett litet tele möte med Tess sedan in...

Av anette wallin - 24 oktober 2011 09:55

morgon prommis, CHECK!!!  bävar inför vintern då jag blir så begränsad i skogsterrängen pga all snö.... jag älskar att vara i skogen och hundarna leker och har det skönt när dom får vara lösa, tur vintern ger annat att se fram mot...   Denna veck...

Av anette wallin - 23 oktober 2011 12:52

i går tog jag en 2 timmars prommenad med Lenin det va skönt! Efter det inväntade jag snabba snickarn som hade varit upp till stugan i Vemdalen för att kolla in vart friggan ska stå. han fick ritningar o en kaffe sedan vart det duschen o piffning ...

Av anette wallin - 21 oktober 2011 20:48

veckan lider mot sitt slut.... traditionell fredag med lövbiff,smoothie(ett nyttigare alt till milkshake;0) och popcorn... idol och en fredags rök med Ucca! (fast hon kunde inte komma....;0)   Jag köpte en stuga i dag! en frigga som ska fungera...

Av anette wallin - 17 oktober 2011 09:48

ny vecka..... nya möjligheter! Helgen har vi spenderat i vemdalen, super nice väder och mkt trevligt folk! 2x Huskey (resturang) men vi åt bara ena dagen. Jag o Junior åkte upp på en gång jag slutade på fredagen.Sambo kom senare med lillebror o...

Ovido - Quiz & Flashcards