Alla inlägg den 16 oktober 2009

Av anette wallin - 16 oktober 2009 21:30

nu så!

nu är man 1500 spänn fattigare (om man räknar bort smörgåstårtan) ett  barnkalas rikare  och en glad junior....

han hälsar tack till er som grattar!

det där stället (barn och prylboden) skulle jag vilja vara i minst en gång per månad!!! någon fler som vill???

nu är det idol junior fick migrän men han ta en tablett på kalaset hem in i duschen och nu en halvtimme senare... hur pigg som helst! tur att mode´n hade en tablett så vi han få stopp i tid!   TACK!


sambo jobbar natt, son modell större har somnat på soffan, jag har snart tittat sönder bilderna på valparna... undrar just vad jag annars skall göra....?

städa känns inte bra.....

inget gotta har jag heller.....

hm....

ett glas rött?....    hmmmm....... vi får se!.......              Tingeling!



Av anette wallin - 16 oktober 2009 08:35

GAAAAAAH! min nagel har gått av!!!! jag vet ej vart, fast nu spelas TAKIDA på radion,jag får en bra start......


HURRA HURRA HURRA HURRAAAAAAAAAA!!!! junior fyller 8 år i da!!!!!!!!!

 smyger upp rostar mackor och värmer oboy, tänder ljus på brickan med frukosten, lägger en biljett till high school musical brevid, sambo tar paketet (ett nintendo wii) och vi sjunger för full hals! jaaaa måå han leeeeva! jaaa må han leeevaaa! jaaa mååå han leva uuut iiii hundrade åååååår!!!!!!!

han fullkommligt flyger upp i sängen grabbar en macka i förbifarten och börjar fika! hur vaken som helst!?!!?

ja, det kan man då säga , och ingen... ingen i hela världen kan påstå att han är lik sin far! ingen.......


vi myser till det blir ett måste att börja göra sej i ordning för skolan... jag hakar på ner till plugget, det blir en liten hund promenad i dag, det regnar och sulan tycker det INTE är kul och JAG tycker inte det är kul att Tuwa tycker att det ÄR kul...... ni förstår va???? (blöt newfoundlands hund...=inte gott)


ett par ägg,te och datorn..... nice! tar en titt på valpen hon ser bra ut... som i går.... (det var samma bild) hi hi hi


nä ska ringa veterinären, tuwa har ngt som inte ska va där på frambenet......              tingeling!

Ovido - Quiz & Flashcards