Alla inlägg den 19 oktober 2009

Av anette wallin - 19 oktober 2009 23:22

ja i dag var det inte fullt...... startade starkt med en fika.... iofs med lite jobbschemaplanering men ändå.....

efter det hade jag en klipp o färg sedan en klipp.... ja... thats it! i bland blir det ju bara så.....

men som vanligt försöker jag vända det till ngt gott!.... ostkrokar.

hi hi hi, nja men jag tog tillfället i akt och åkte och kikade på juniors judo träning SEN vart det krokar i soffan som snälla sambo skaffat till tv kvällen.... det är ju färjan,grannfejden och rosted på berns!...

jag vart kär!!!! i mumin killarna på färjan, vilka killar! jag blir sådär varm inombords och kommer på att jag ler i hela ansiktet..... det är väl KÄR det?

grannfejden får mej att skratta...... är detta sant????

och sedan har vi grillen (på idag) medelvärme..... nä tacka vetjag när Bert va där!...


nä i morgon skall jag jobba i stan, skall bli jätte kul!!! längtar....  hoppar i säng så det blir morgon fort!

sambo har bytt däck åt mej i dag! det känns bra i morgon när jag skall hem på kvällen skall ju stanna på en föreläsning med Agria som handlar om avelsarbete.... intressant!


JA MANDIS!!!!!! visst är hon söt? man vänjer sej ju ..... faktiskt ganska fort.....min lilla takida valp.....

vetrinären tyckte också att hon var sötast av alla valparna, och det gör kompanjon också.... det är bara sambo som inte riktigt förstår.... fast jag förstår inte alltid honom heller för den delen så.....       tingeling!

Av anette wallin - 19 oktober 2009 10:42

sååå jävla tråkigt väder!.......................... fy för pälshund i dag!!! för även om jag en liten stund funderade på att ställa in min långa morgon promenad  så gjorde jag det inte MEN när jag var på andra sidan bangården, ni vet där det är grusväg..... till skroten, där det allt som oftast bara går lastbilar och traktorer.... där det verkligen blir en gyttjeväg när det som i dag blötsnöar och är allmänt solkigt i luften då fullkommligt TOKÅNGRAR jag att jag överhuvudtaget lämnade asfalts regionen.. jag hade kunnat följt med junior till skolan och gått hem igen.... men,näää och nu har vi gått där så nu är det bara så.... lera fulla hallen en hund som luktar illa och en matte som......

nja, är ganska nöjd ändå över att ha gjort en runda på morgonkvisten, min dusch som jag ska ta nu efter jag druckit te och ätit äggmacka kommer att sitta som smäcken!!!


jag hade planer på att va ledig sista timmen i kväll och brassa ner till stan för en lite drink och lite chitchat med sax o kam samt PM delar men jag tar och jobbar istället, ser till att junior kommer iväg på skolan i morgonbitti ochkan med gott samvete stanna kvar efter jobbet i morgon (i sundsvall) för att antingen gå på en föreläsning eller köra ett pass afrodans på EGO...... båda lockar verkligen.. hade varit skönt att dansa lite men föreläsningen lockar ju en del..... hm.... jag kanske får skjuta på dansen en vecka....


det är mycket nu... igen... jag är så bra på att få till det så... jag tror jag trivs bäst  då helt enkelt... fast visst stämmer lagom är bäst! det får man väl hålla med om.... nja! dax att ta tag i en del då så det inte blir för mycket!

ha en underbar vecka!!!!!!!                        tingeling!!!

Ovido - Quiz & Flashcards