Alla inlägg den 23 oktober 2009

Av anette wallin - 23 oktober 2009 19:04

jobbar till 13 sedan i väg med tuwa till veterinären, men det var inge fel på jycken... vi tog ett cell prov för säkerhets skull men inga sjuka celler heller..... och hon har ju heller inte betett sej sjuk utan jag åkte dit för att kolla på "finnen" hon hade på foten....


ja då behöver man inte tänka mer på det!


jag passade på att inhandla en soffgrupp när jag ändå var där..... så ut med världens skönaste tygsoffa(3:a+2:a) men som suger åt sej hår och in med en skinnsoffa (3:a +2st 1:or) som man bara behöver dammsuga av....

är det inte lätt å ha hund så säg! man löser problemet bara!......


väl hemma sminkar jag till junior till en .... jaa jag vet inte vad... zombie kanske.... slänger i oss middag sedan drar han med ett par brudar på disco! halloweendisco...... en vecka för tidigt.... ja ja


nu skall jag slå omkull mej i soffan, kika på idol, slänga ner lite kläder i en bag för i morgon bitti portionerar vi ut hundarna hos snälla hundvakter sedan drar vi till stockholm och globen! Walking with dinosaurs! (nää det är inte min ankomst dom satt namn på.....)

och efter en natt på hotell kollar vi in high school musical innan vi drar up north igen....

nä, tror jag lägger mej på soffan....... ha en underbar helg allihopa! ska finilura ut hur jag skall få bilderna från mailen in på bloggen... så skall ni få se "lilltakida" eller Alwa som hon ju också heter.... tingeling!


Ovido - Quiz & Flashcards