Direktlänk till inlägg 21 november 2009

lördag.......

Av anette wallin - 21 november 2009 13:58

helg!

det är skönt att ha ngn ledig dag ibland... vi skulle ju åka i går..... not!

son modell större missade tåget hem och kom inte med bussen förrän efter 20... och då låg jag ju på sofan och tittade på idol..synd att reza åkte ur hon var ju...... lite annorlunda.. men det börjar ju dras åt snöret runt idolsäcken nu....


i morse klev jag upp vid 7 ut med valpen och sedan är det traditionsenlig morgonbus.....(jag o sulan ligger på soffan vi orkar inte va med men Doris fixar det själv....

när det är så pass att jag inser att  jag inte kommer att kunna sova mer funderar jag på att kliva upp och det är då Doris känner att hon lekt klart och vill ligga i mattes famn..... samma sak varje morgon... jag undrar just om jag skall försöka lura henne ngn morgon... och säga att nja jag tror jag kliver upp på en gång..... (så får man se om hon kommer och lägger sej på en gång...)


frukost utfodring till alla hundar o ungar samt mej själv sedan en liten promenad och iväg till stugan i vemmis! this is life! jag stormtrivs verkligen här!

det blir lugnt skall klippa syster mandis och få i sej ngn middag en fika kanske..sen blir det väl till att kolla på Robinsson .....    tingeling!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette wallin - 25 oktober 2011 18:09

morgonprommis och världens goaste kaffe! (jo jag fick en ny sändning kaffe till min maskin) I bland är jag precis världens bästa på att steka ägg också! som i morse, då var jag det! Kommer ner på salongen har ett litet tele möte med Tess sedan in...

Av anette wallin - 24 oktober 2011 09:55

morgon prommis, CHECK!!!  bävar inför vintern då jag blir så begränsad i skogsterrängen pga all snö.... jag älskar att vara i skogen och hundarna leker och har det skönt när dom får vara lösa, tur vintern ger annat att se fram mot...   Denna veck...

Av anette wallin - 23 oktober 2011 12:52

i går tog jag en 2 timmars prommenad med Lenin det va skönt! Efter det inväntade jag snabba snickarn som hade varit upp till stugan i Vemdalen för att kolla in vart friggan ska stå. han fick ritningar o en kaffe sedan vart det duschen o piffning ...

Av anette wallin - 21 oktober 2011 20:48

veckan lider mot sitt slut.... traditionell fredag med lövbiff,smoothie(ett nyttigare alt till milkshake;0) och popcorn... idol och en fredags rök med Ucca! (fast hon kunde inte komma....;0)   Jag köpte en stuga i dag! en frigga som ska fungera...

Av anette wallin - 17 oktober 2011 09:48

ny vecka..... nya möjligheter! Helgen har vi spenderat i vemdalen, super nice väder och mkt trevligt folk! 2x Huskey (resturang) men vi åt bara ena dagen. Jag o Junior åkte upp på en gång jag slutade på fredagen.Sambo kom senare med lillebror o...

Ovido - Quiz & Flashcards