Alla inlägg den 14 juli 2009

Av anette wallin - 14 juli 2009 23:16

tisdag och skaplig uppgång...(ur sängen alltså...)

Junior skall åka med fritids till Jamtli i dag så han skuttar ner för backen vid stax före 09.00


jag tar hundarna en liten sväng, äter frukost och läser tidningen sedan beger jag mej iväg på jobbet...

fullbokad dag, det gillar jag....

lite komplement till emmis present och ett par vita skor inhandlas på JIGES så att jag kan gå på WHITE PARTY i Las vegas!


hem och fixar i ordning en lappskojs! japp! det är sant! har kommit på att det inte finns något i hela världen som går så fort att laga som just lappskojs! det smakar inte så tokigt heller.... med rödbetor...


efter det dammsuger jag och fixar lite sedan bär det av till ebbalott m. fam för lite dopfikarester.... Ebbalotts mamma måste görs dom godaste finska pinnarna i heeela världen! tänk! att just dom godaste FINSKA pinnarna (i hela världen) görs i STÖDE!.....


vi blir rekomenderad en bra film så vi går på det och hyr den..... och tänka sej! jag höll mej vaken en hel film!!!!! det var flera år sedan tror jag! den måste vart riktigt  bra! kolla får du se.... TAKEN hette den! klart sevärd!


nu tror jag att jag skall ta ut jyckarna sedan hoppa i säng..

i morgon är det 18 års kalas!!!! tårta! Mmmmmmm.....   tingeling!


jo! just det! blixten slog ner här i dag! little bit of cooooolt! ett alldeles runt ca 40 cm djupt hål vart det , mitt i grusgången!..... märkligt...

Ovido - Quiz & Flashcards