Alla inlägg den 20 juli 2009

Av anette wallin - 20 juli 2009 22:22

ja, då har man jobbat en sväng då....

kommer att sakna jobbet (eller pengarna....)

i morgon jobbar jag bara några få timmar sedan bär det av...

jag har väl packat klart, det sket sej med white paty klänningen... det är en fläck på.... shit faan....

slängde ner en blus/tunika eller vad det räknas som, jag köpte i los angeles har fortfarande aldrig använt! så typiskt mej...... men nu finns det ingen återvändo.... det blir till att ha på eller gå med tuttarna fria.... vill ju inte bli klassad som terrorist så jag tar blusjäveln.... det får bära eller brista man kan ju bara ana hur terrorister blir behandlade i det landet nu förtiden.....


håller på att färga håret lite, grönt är ju en underskattad färg.....


nä nu gormar junior, bäst att kolla vad han vill...    tingeling!

Av anette wallin - 20 juli 2009 09:28

regn regn regn......

ja, då kan det lika bra fortsätta regna eftersom jag åker mot las vegas i morgon...


i dag var tanken att jag skall tvätta o packa... och det måste man väl men jag är trött! jätte trött.....

och inte blir man piggare av vädret heller, alla andra sover så man får smyga omkring så man inte väcker dom, vilket resulterar i ett enda tassande utan att egentligen komma ngn vart....


undra om jag ens har en stor HEL resväska hemma....?

ja ja jag har ju en ny bikini, solskydd och kläder till white partyt klart i alla fall, så då är det ju inte så mycket mera måsten faktiskt. kläder bara, svala kläder.....för i vegas.... DÄR är det VARMT!!!!


så jag får nog ta tag i skiten nu sen skall jag ju gå på jobbet....

ska äta ett ägg och dricka en berocca först bara!     Tingeling!

Ovido - Quiz & Flashcards