Alla inlägg den 7 september 2009

Av anette wallin - 7 september 2009 21:41

älgjaktsvecka!!!!!! i hate älgfuckingjaktsvecka!!!!....

nu skulle jag ju ha varit i ukraina och blivit snygg men eftersom det finns en som satt käppar i det hjulet så  är jag inte det och  då borde jag ju i alla fall vara utomlands...... men näää inte tid! fan jenniepenniekusinvitamin vi kanske skulle dragit en sväng...... men nästa vecka o tre veckor fram är jag i sundsvall o jobbar nästan varje dag... sen är det oktober vart åker man då????

västerås?

eller?

vi måste träffas o kolla!


i dag var det minimalt med kunder,det är ju första älgjakts veckan......:0(


vi startar upp med att gå på lunch.... sen tog vi fika.....

el divo jag o kompanjon

några klippningar och en färgning senare får jag gå hem det blir soffan och en ansiktsmask från roostedt det var nice.....

lite tv och sedan blir det hundar ut och mej i säng... i morgon föds en kull saluki valpar...... spännande!...                                    Tingeling!


Av anette wallin - 7 september 2009 09:37

ruskväder! dimman ligger tjock och uppkäftig över hela byn... vantar o jacka fram, nu är hösten här! jag kände det på luften i gårkväll när jag var ut med hundarna sista svängen.

lite avis på tjacka och kära lotta som är på kryssning även på mamsen och brillan som drog till mallis... undra när jag ska få möjlight att dra till värmen nästa gång.... jag skulle g´faktiskt behöva ha en vecka BARA semester vid en pool med en bar och en resturang..... men almanackan är fullbokad och dessutom blir det till att tänka till i framtiden om man skall ha ngn möjlighet att göra spontan ryck..


när somn modell större var liten for vi utomlands 2-4 ggr/år, junior har på sin höjd varit 3 ggr på 8 år.... kanske dax att ändra på det!?!


nu efter en nära 2 timmars promenad med jyckarna är kinderna fräscht blossiga jag har kokat mej en kopp te och bloggar lite innan jag hoppar in i duschen.

liiite målning kvar men det var inte hela världen!

marsvinen har fått rengjord bur dom skall få komma in på nätterna nu, i morse satt en katt utanför hagen och slickade sej om munnen, funderade mest på vilken av dom den skulle ta......


nej! en varm dusch var det! sedan skall jag lämna tillbaka tapetserar bordet och en rulle tapet samt hitta en lösning att göra runt fläkten....

fortfarande ingen som vill såga hål i min vägg... vart håller alla macho karlar hus???                                                  
             Tingeling!

Ovido - Quiz & Flashcards