Alla inlägg den 4 september 2009

Av anette wallin - 4 september 2009 22:32

GROVDOPPA???? fru lindström???? det finns väl inte en själ som har missat att DU fått GROVDOPPAT!!!! 4 ggr dessutom!!!  MINST!!!

så jag vet nog vad du menar...... taskmört!  (Task!!??!! ha ha ha)


eftersom jag inte doppar överhuvudtaget nu för tiden så tapetserar jag istället....

och målar... nå  så in i helvete.....

i dag har jag hållt på mellan 14-22 en pytte pause för att ta in lite näring vid middags tid men annars har jag hållt på hela tiden... det känns i fötterna!

nästa gång skall jag be ngn om sällskap iaf... det går ju att göra det själv men det är förbaskat tråkigt....


son modell större missade tåget hem och får ta en senare buss, junior tittar på tv (annars hade man ju kunnat dra på stereon på högsta och tränat inför kommande sång debut...;0)

sambo kastar i sej middag och drar i väg på hockey eller nåt han kom just tillbaka.

det har börjat en film på tv'n man kanske skulle se den....? eller somna till den rättare sagt.

i morgon bitti vid kl.08.00 åker jag till viskan och hämtar moster sedan drar vi upp till munkbysjön och kränger lite halsband från My hearts.... det är tydligen en stor marknad det där, man kanske gör sej ngt fynd? en matta skulle ju sitta fint i mitt nya kök......


nä jag tror jag tar ett glas vin och en natt cigg innan jag slår igen dom blå, det måste jag ju vara värd???

jo du pillan snart ligger dina pinnar i risk zonen, bör hämtas snarast....;0)


lite avis på coolaola och uccapucka som är på nytt hak i sundsvall i kväll

morgondagen får ägnas åt intervju om hur det var...    Tingeling!


Av anette wallin - 4 september 2009 08:55

regn... regn och åter regn.....  fast man ska inte klaga vi har haft det bra hela veckan. ( och då har jag ju ändå bara varit inne o målat....)

jag ser ändå att det kommer att lätta upp därför hoppar jag över morgon promenaden med hundarna, hämtar tidningen, kokar en kopp te, brer en av mormors fantastiskt goda tekakor sätter på radion och ja.... bara myser.

blöt hund luktar illa!

marsvinen verkar inte bry sej, dom har både sitt hus och ett parasoll att gå under men för dom är det maten som hägrar! är nog dax ändå att börja fundera på att dom får komma in, på nätterna iaf....


jag får nu lite tid över så jag river ner lite tapet och all bård, i dag börjar jag att tapetsera efter jobbet!

det blir väääldans fint om jag får säga det själv!


ja du fru lindström jag håller med dej. absolut! jag kan ju iofs tycka att störst går först och därför borde JAG vara först ut.... men visst, visst jag är inte knusslig, jag kan köra på nästa hit! eller förrästen Robban kan få köra bakom MEJ på nästa hit!    hmm.... skall bara fundera på HUR jag ska lägga fram det, han kanske är lite känslig i just den frågan..... du har inget bra förslag? du kan ju alltid fundera , du sitter ju ändå bara hemma och äter småkakor hela dagarna så det finns det tid till, det vet jag....

SNART skall du få komma hit på rejält fläskfika i mitt "nya" kök!!!


ja annars har man ju inte mycket att erbjuda på nyhetsfronten mycket nu som sagt men hemligheter är till för att vara .... just det hemliga!

den som väntar på nåt gott..... (nej, jag är inte gravid, lesbisk eller ska byta kön!... vad jag vet iaf)                                              
    Tingeling!


Ovido - Quiz & Flashcards