Alla inlägg den 9 september 2009

Av anette wallin - 9 september 2009 23:07

alltså nu har jag kommit på att mintu black fungerar jättebra på en bomullstuss mot infektion, man känner riktigt hur det svider och hur bakterierna långsamt ger upp.....

MEN!

Det är tveksamt om det hjälper mot svininfluensan...... fast i stora mängder ,kanske.... MEN då  kommer nästa problem.... Junior är ju bara 7- snart 8 år...... känns ändå som lite väl ungt...


så funderingen kvarstår..... vaccin eller  ej?????                      Tingeling!


Av anette wallin - 9 september 2009 21:15

i dag vart det lite annat...

fick ligga kvar i sängen till junior gått till skolan, sedan tidningen och morgonsurfa, han ta ett varv med trasan på toaletten innan jag drar i väg med Ebbalott runt dolly/bangården.... sedan kastar jag mej i duschen för att  sen få främmande av eldivo, han bjuder ut mej på Lunch och tänk vilket sammanträffande! jag har ju namnsdag i dag!!! Tack Pillan och Tobbe T för att ni kom ihåg mej!(eller vad jag heter.....)

Eftersom vi är flera med samma namn på jobbet firar vi till det ordentligt och tar en glass på eftermiddagen...

jobbar till 20 sedan får jag meddelande att saluki valparna börjar födas... i skrivandes stund har det kommit en hane och två tikar....   spännande...


det är ett dilemma med valpar men mitt riktiga dilemma just nu är.... Vaccination eller ej på junior???????? hur i heöafriden skall man kunna veta?????

Det lutar ändå åt att INTE ta vaccinet..... vi får se... har ju en natt till att fundera....    Tingeling!

Ovido - Quiz & Flashcards