Alla inlägg den 7 januari 2010

Av anette wallin - 7 januari 2010 09:00

nu är det över  eller säger man under??? -30 grader!!!! känns lite kallt då.... hundarna som saknar päls på tassar tycker att det går lika bra att slinka ut och kissa på gården som att gå en promenad.... jag förstår...


hoppar prommisen,får ta den i kväll om det blir liute mildare.


var o åt hos mamsen i går, jätte gott! sedan vart det int mycket mer än dator o tv--- såg på två hotshots filmer med junior, han har så skön humor!


i dag var planen att åka till bräcke på polisstationen och fixa ett nytt pass... men vem faaan åker till Bräcke en sån här dag??? tänk om jag skulle få fel på bilen i jämtlands skogarna??? nääää du, tar det i morgon eller på måndag istället, det stog ju på internet att det tog 5 arbetsdagar.... då borde jag ju hinna få det till nästa fredag...


jag tar med mej datorn till jobbet och ser om jag kanske kan få till en docka eller två..... tiden börjar sina....


nä det går ju inte att sitta här! i väg in i duschen!!!     Tingeling!

Ovido - Quiz & Flashcards