Alla inlägg den 8 mars 2010

Av anette wallin - 8 mars 2010 20:34

trött!!!!!!!!!!

upp i ottan fixa o dona iväg till gymnasiet med son modell större för att se om min ide om att han kunde gå ngn form av lärlingsprogram istället skulle funka, hem och iväg med jyckarna till jobbet! junior stannar med sin storebror ett tag till och går ner till fritids efter lunch....


Fullt ös på salongen och det är mycket att vara själv o jobba mellan 11-20 utan rast.... jo jag sprang ut med hundarna en toksnabbis på em.... skulle haft andra skor kommer jag fram till i alla fall.....


det sägs att det är internationella kvinnodagen i dag... inte faan vet jag vad man firar då, men sambo fiirade med att dra på träning när jag kom hem så ..... ja.... jag får väl fira att han ÄR på träning jag då!!! ha ha ha ska se om det finns nåt att skåla i....

oj nu ringer stage partner!!!!!! kul!! måste ta det!!!               tingeling!

Ovido - Quiz & Flashcards