Alla inlägg den 18 mars 2010

Av anette wallin - 18 mars 2010 19:58

bloggereriiii bloggereraaaa bloggereri hurrrraaaaa!!!

känns som om jag ligger efter.... jävligt efter... med bloggandet.

den där face book tar för mycket tid!!!!


I dag fyller LENIN ÅR!!!!  Hipp hipp hurrraaaa!!! hipp hipp Hurrraaa!! hipp hipp hurraaaa!!!!! inte har jag fått nån tårta heller.... kanske för att jag inte vart dit.... få se om jag hinner förbi en sväng i morrn, junior är ju fortfarande sjuk...:0(

Jag har ju inte grattat kompanjon heller...... men det får bli på lördag.

annars har det väl inte hänt så mycket... åker väl fortfarande fram på rosa små moln sedan stor slammet i Boden i helgen....;0)


jobbade mellan 13-20 i går fick lite tid över att frisera familjen, det va på tiden!

innan jobbet kom ena grabben grus på kaffe han hjälpte mej lite att hitta i skk's alla avdelningar på nätet, spännande då man kunde göra massor skoj där!

gjorde en prov parning men tuwas till tänkta och det såg inte alls så tokigt ut!!!


i dag jobbade jag mellan 10-17.30 fick i mej både frukost, lunch å middag! det är bra jobbat syns väl på vågen snart....


har rensat post sedan några veckor tillbaka och betalat räkningar el och vatten till stugan, jisses!!!!!!!! dyrare än hemma!.....inte bra inte bra...


satt in lite pengar till son modell större så han kunde köpa pizza han kommer hem i morrn, då blir det lövbiff!


ja jag tror jag skall krypa ner brevid  en grymt hostande och kraxande junior i soffan och bara slappa.... i morgon jobbar jag kort dag!    tingeling!

Ovido - Quiz & Flashcards