Alla inlägg den 2 september 2010

Av anette wallin - 2 september 2010 20:21

tidig morgon..... upp med tuppen ,i väg på shell, kaffe o macka i all hast! shell har världens bästa kaffe så här på morgonkvisten!


Sollefteå, here i come!!!!!


efter ett näst intill 12 timmars pass i Paul Mitchell anda är jag åter hemma igen.

Junior drar ut och säljer jultidningar (Ni som har lust att förbarma er får gärna göra en insats han skulle bli så glad!) Han har hittat en premie han så gärna vill ha!


jag kollar av mailen och facebook, borstar ur lite njuffe päls och torkar ur lite njuffe öron.... ljuva Tuwa är fit for fight igen! (hon har förvånansvärt lättskött päls!)


i dag fick jag ett SMS också, ett SMS från handelsbanken....... att dom misstänkte bedrägeri på ett av mina kort...

jag ringde upp, och se på faan i går var mitt buissnes card i USA och shoppade på WALLMART!!! Å JAG FICK INTE FÖLJA??????????? fyyyyfaaaaan va taskigt!

tur att Handelsbanken är på hugget och upptäckte det, skall bli spännande att gå in på banken i morgon och se vad som händer nu..... jag kan inte låta bli att fundera vad jag köpte .... hoppas det var nåt bra, användbart bara.....


jag skulle behöva ta en skogs prommis med jyckarna... inte för att dom behöver , Vinthundarna har varit ute hela kvällen och sprungit dom gör ju lite som dom vill dom, tar ett race på gården eller hoppar över och racear i skogen.... Tuwa strosar mest omkring på tomten och njuter, tar en liten svängom med sulan bara när det passar..... annars vill hon helst va å gosa med matte...

Nä jag skiter i skogen, jag tar en påse stykchips i stället!            Tingeling!

Ovido - Quiz & Flashcards