Alla inlägg den 17 september 2010

Av anette wallin - 17 september 2010 08:40

-0.5 kg....

det är lasagnens fel!... men god var den! SOM FAAN!!!

det slank ju ner en äppel/kanel muffins på uppfödar utbildningen också..... götta!

i går hade jag en kund som jag inte träffat på.... ja vi kom fram till att det nog var MINST 10 år!!! åh sååå kul att se henne igen (jodå vi har haft kontakt på FB men ändå)

Hon har flyttat "hem" igen och tagit med sej en man... en rejäl en! snygg,verkar trevlig och GILLAR HUNDAR!!!! jag undrade ju förståss VAR hon hittat honom, Nätet! på nätet!!! ?????? jaha! finns det dating firmor på nätet som bara har sådana? (hund killar) jag tycker att det är en jätte bra ide´att starta dating i områden liksom fallskärms dating, hund datit, kanot dating osv då har man ju nåt å prata om på en gång liksom..... hmmm  bra ide! tänk att JAG kom på det!......ha ha ha

annars stog det i mott horoskop i dag att: Ett erkännande  du får från något håll värmer...... MÖJLIGEN har du lite väl bråttom med vissa planer.... JAG?????????


appropå planer... tanten med salongen har gjort en kängomvändning! ska inte sälja...... vilken knäppis!


har fått klart med monter plats på stora stockholm utställningen så det blir utställning och försäljning av JOHN PAUL PET produkter för hela slanten!

det skall bli spännande!


tar å drar till fjälls i em brorsan o co kommer senare son modell större valde att hålla ställningarna på hemma plan.... nu jobb!!!                 Tingeling!

Ovido - Quiz & Flashcards