Alla inlägg den 10 september 2010

Av anette wallin - 10 september 2010 09:05

oooops!

glömde visst er i går... sorry!

jobbade mellan 10-16 han med att färga mitt eget hår också samt färga om  delar av mitt gamla löshår så jag får nog en ny frisyr i dag....


annars var det inte mycket mer på schemat än middag med familjen, tvätta salongshandukar och uppfödarutbildning med grabbarna grus o co.


Det vart mycket fika, heeeeeela dagen!!! JAG hade namnsdag! (tack de två som grattade mej...;0)

och DORIS fyllde 1 år!!!!! hipp hipp hurraaaaaaaaa!!!!!!!!!!!


jag bokade flyg efter mycket om och men (drar till Birmingham å jobbar på en Paul mitchell  gathering i oktober) tyvärr måste jag vara ledig fredag,lördag,söndag, måndag, tisdag samt torsdag, fredag, lördag ,söndag  då vi har en visning på frisörmässan i Piteå veckan efter... så ni som behöver få nåt gjort med håret får va ute i tid och boka in mej på den onsdagen jag jobbar....


i dag kommer min älskade lillebror till oss!!!! ja, Hannapanna kommer ju också med förståss! vi ska på afterwork och bara va,  kanske kan spöa dom i nåt spel vi får se.... nä lite jobb först ,10 -17.30 sen så!                      tingeling!!!!



Ovido - Quiz & Flashcards