Direktlänk till inlägg 1 juni 2009

måndag!

Av anette wallin - 1 juni 2009 10:03

jaha så vart det måndag igen då......

jag som hade en så bra söndag.....

tiden verkligen rusar....

i dag skiner solen igen, så med shorts o t-skirt tar jag jyckarna på en prommis... inte alls så varmt..... brr...

får med mej emmi en bit på vägen, trevligt! vi går runt klaraborg sedan droppar  jag henne  vid stationen och lägger i en högre växel och tar mallberget när jag ändå är på g....   det blir varmare... gött!


hem kollar mailen, sätter in lite fler bilder från helgens altan party/kultur natt...

fejjar lite, händer inte så mycket nu för tiden... rätt skönt faktiskt.


i dag har jag fullbokat, ucca kommer och klipper sej som sista kund i kväll sedan blir det kvälls fika! få se om vi kan få vonkan att haka på....


 skulle kunna gå ut å lägga mej i solstolen en sväng.... men fasiken, det skall ju damsugas, duschas, kläs på kanske man skall ta å borsta igenom en hund.... ja, det finns som sagt en del att göra ändå....


vilken skillnad det är på skor!!!


för ett par år seda var vi i spanien i oktober, varje morgon klev jag upp i ottan och gick en timmes morgon prommenad fick sådan värk i benhinnorna fattade ingenting! (det är ju inte precis så att min kropp inte är van att prommenera.....)


i morse tog jag fram ett par andra jympa dojjor, ett par vita fina reebook, tyckte dom var lite sommrigare.... än de salomon skor jag annars har.

på en gång känner jag av värk på framsidan  av nedre delen av benet!

då slog det mej att det var dessa skor jag hade i spanien "sommar skorna"...

dyra! som jag hade förr när jag gick på step up..... och aerobics...  hopp, skutt och annat "tjafs" DET var dom bra till!


tror att jag skall kosta på mej ett besök på gå och löp kliniken.....


mina kryddburkar är klara! nu skall jag bara få hem dom från stan... kanske emmi kan hjälpa mej med det....

tyvärr kan jag ju inte skicka med henne mina fötter, annars hade hon säkert testat ut ett par nua promenad skor till mej också...


kanske får ta sej en tripp till la stada ngn dag.....

antagligen inte denna vecka, kompanjon är på semester så lenin o jag  jobbar själv... studenter o avslutningar....

nä, det är nog inte läge för ledighet....

en annan dag...


nä du vi hörs!  tjingeling!


 
 
Ingen bild

Fisen

1 juni 2009 21:15

Tingeling! Nu ska vi se om jag lyckas lägga en kommentar......
Så avis jag blir på er altan party, ni ser ju ut att haft skoj, men jag har bokat in mig till nästa party :-)

 
Ingen bild

Fisen

1 juni 2009 21:17

Att ge en kommentar var ju hur lätt som helst, annat verkade det vara med bilderna men det är ju ditt huvudbry :-) Såå här ska kommenteras He he

 
Ingen bild

Emmi

1 juni 2009 21:32

Du ska nog inte lita på mig då det gäller gympaskor, men kryddburkar kan jag!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette wallin - 25 oktober 2011 18:09

morgonprommis och världens goaste kaffe! (jo jag fick en ny sändning kaffe till min maskin) I bland är jag precis världens bästa på att steka ägg också! som i morse, då var jag det! Kommer ner på salongen har ett litet tele möte med Tess sedan in...

Av anette wallin - 24 oktober 2011 09:55

morgon prommis, CHECK!!!  bävar inför vintern då jag blir så begränsad i skogsterrängen pga all snö.... jag älskar att vara i skogen och hundarna leker och har det skönt när dom får vara lösa, tur vintern ger annat att se fram mot...   Denna veck...

Av anette wallin - 23 oktober 2011 12:52

i går tog jag en 2 timmars prommenad med Lenin det va skönt! Efter det inväntade jag snabba snickarn som hade varit upp till stugan i Vemdalen för att kolla in vart friggan ska stå. han fick ritningar o en kaffe sedan vart det duschen o piffning ...

Av anette wallin - 21 oktober 2011 20:48

veckan lider mot sitt slut.... traditionell fredag med lövbiff,smoothie(ett nyttigare alt till milkshake;0) och popcorn... idol och en fredags rök med Ucca! (fast hon kunde inte komma....;0)   Jag köpte en stuga i dag! en frigga som ska fungera...

Av anette wallin - 17 oktober 2011 09:48

ny vecka..... nya möjligheter! Helgen har vi spenderat i vemdalen, super nice väder och mkt trevligt folk! 2x Huskey (resturang) men vi åt bara ena dagen. Jag o Junior åkte upp på en gång jag slutade på fredagen.Sambo kom senare med lillebror o...

Ovido - Quiz & Flashcards