Direktlänk till inlägg 2 juni 2009

tisdag kväll...

Av anette wallin - 2 juni 2009 21:18

en lagom dag, lunch med en säljare i övrigt fullt...

fått nya mini "volymasters"  hur söt kan ett frisyr verktyg bli egentligen????


hämta på fritids ,hem, chiliconcarne, snabbt enkelt o gott!


äntligen i väg och titta på valpar!  5 veckors gamla små björnar! men guuuuud!!! så söööööööta!!!!!

kamera helvetet (som fö är den bästa present jag någonsin fått!) var full.

ja jag vet då inte hur man raderar......

det har jag aldrig hajjat för den delen, vet inte hur många gånger jag försökt radera när sambo vart full tex.... har aldrig funkat...

har tom försökt radera ngn enstaka gång när jag själv varit full (som när jag kräktes på grannens uppfart...tex) men det är ju alltid ngn snäll jävel som påminner...

men jag trodde det skulle vara enklare när det fanns knappar o sånt... men icke sa nicke!

tur jag har fotografiskt minne!

svårt att visa de andra i familjen bara....

ja ja  dom kanske får se nästa gång...


flera koppar kaffe och bullar senare lite fler valptips rikare åker vi hem igen....


med ett leende på läpparna....


lite tv, dator och snack med hund vänner så känner jag mej fortfarande pigg på kaffet, är det en ålders grej eller???


jag läääängtar till nästa altan party! wawoom ska ha  med karaoke maskinen, fisen skall berätta om ingrepp i verkligheten och eldivo, ja han ska bara vara eldivo... primmadonna on rom.....  (hallon rom så klart, den mörka blir för mustig för honom....)  HAAAAAhahahahahaha!!!


äh vafan bakeba! ukraina är väl fint?.......... eller?  vi ska ju ändå bara se i taket på ett sjukhus rum, tänk va kul!... eh?.....kul å kul hur kul kan det bli?....

men i alla fall så ingår 10 dagar eftervård det är DÅ vi skall ut i parken å kolla läkarstudenter från alla världens hörn!!!! moahahahaha!!!!!   tänk om vi kunde vara fler spöken i parken det skulle väl underlätta? roligare bidde det väl iaf...         tror jag....


nä lite film tittning nu, i morgon är det en annan dag....   tingeling!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette wallin - 25 oktober 2011 18:09

morgonprommis och världens goaste kaffe! (jo jag fick en ny sändning kaffe till min maskin) I bland är jag precis världens bästa på att steka ägg också! som i morse, då var jag det! Kommer ner på salongen har ett litet tele möte med Tess sedan in...

Av anette wallin - 24 oktober 2011 09:55

morgon prommis, CHECK!!!  bävar inför vintern då jag blir så begränsad i skogsterrängen pga all snö.... jag älskar att vara i skogen och hundarna leker och har det skönt när dom får vara lösa, tur vintern ger annat att se fram mot...   Denna veck...

Av anette wallin - 23 oktober 2011 12:52

i går tog jag en 2 timmars prommenad med Lenin det va skönt! Efter det inväntade jag snabba snickarn som hade varit upp till stugan i Vemdalen för att kolla in vart friggan ska stå. han fick ritningar o en kaffe sedan vart det duschen o piffning ...

Av anette wallin - 21 oktober 2011 20:48

veckan lider mot sitt slut.... traditionell fredag med lövbiff,smoothie(ett nyttigare alt till milkshake;0) och popcorn... idol och en fredags rök med Ucca! (fast hon kunde inte komma....;0)   Jag köpte en stuga i dag! en frigga som ska fungera...

Av anette wallin - 17 oktober 2011 09:48

ny vecka..... nya möjligheter! Helgen har vi spenderat i vemdalen, super nice väder och mkt trevligt folk! 2x Huskey (resturang) men vi åt bara ena dagen. Jag o Junior åkte upp på en gång jag slutade på fredagen.Sambo kom senare med lillebror o...

Ovido - Quiz & Flashcards